အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Sunday, June 16, 2013

မုိးေရာက္လာတဲ့ တနဂၤေႏြ

က်ေနာ္က ျမတ္ျမတ္ႏုိးႏုိးျဖစ္ရသမွ်
စည္းေဘာင္ေတြက က်ေနာ့္ကုိ ဟန္႕တားၾကတယ္
မုိးရယ္ .....

သူ႕ကုိ မုိးလုိ႕ေခၚမယ္ဆုိ
သူ႕ရဲ႕ ရြာက်မွဳတုိင္း ရင္စည္းခံဖုိ႕
ေျမၾကီးတစ္ေကာင္က က်ေနာ္ ...
ေနာက္က်သြားျပီလုိ႕ေတာ့ မဆုိပါနဲ႕
အစည္းအတားေတြၾကားက
အဲ့ဒီမုိးကုိ က်ေနာ္ ခုိးခ်င္ေနခဲ့တာ ...။

ဘာ့ေၾကာင့္မ်ား .......
ခုမွ .............
..............
က်ေနာ္ မေတြးဘူး
မေတြးေတာ့ဘူး ....။
အစကတည္းက ငုိဖုိ႕ျဖစ္လာတဲ့ မုိးကုိ
၀ါဆုိေကာင္ က်ေနာ္က
ျမတ္ျမတ္ႏုိးႏုိး ေထြးေပြ႕ခဲ့မိ
ရႊဲရႊဲနစ္နစ္ စုိခ်င္လဲ စုိပါေစ။

တကယ္ေတာ့
က်ေနာ္က မခ်စ္တတ္ခဲ့ပါဘူး
မုိးကလဲ သိမွာမဟုတ္ပါဘူး
ဒါေပမယ့္ မုိးအတြက္ ရင္ဘတ္ေတာ့ျဖစ္ခ်င္ခဲ့
တိတ္တဆိတ္ပါပဲ မုိးရယ္
ျမတ္ႏုိးလုိက္မိတယ္။      ။


ေဇာ္။




3 comments:

ပဥာက္ said...

က်ဴပ္လည္း မိုးရာသီကုိ ႏွစ္သတ္တယ္ဗ် ေရာင္းရင္း။။။

Lorem Ipsum said...

မိုးကဗ်ာေလးကိုခံစားသြားပါတယ္

မိုးရာသီကိုႏွစ္သက္တဲ႔
ဆုျမတ္မုိး

မငံု said...

စိတ္ညစ္ေနလား ေဇာ္