အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Thursday, July 19, 2012

ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းကုိ လက္ႏွက္ခ်လုိက္တဲ့အခါ ...

တစ္ေန႕ျပီးတစ္ေန႕ ခရီးဆက္ေနရတာကုိက
က်ိန္စာမိခံေနရသလုိ
ေန၀င္တာနဲ႕ မုိးခ်ဳပ္တာဟာ တူတူပါပဲ
အလင္းလာမယ္လုိ႕ အားမေပးၾကပါနဲ႕ေတာ့
သစၥာတရားဟာ ဒီအရပ္မွာ ေခါင္လြန္းလွတယ္။

ေ၀းကြာျခင္းေတြဟာ က်ေနာ္နဲ႕ က်ေနာ္ၾကားမွာ
သီခ်င္းတစ္ပုဒ္စာေလာက္ပဲ ရွိခဲ့တာပါ
ေမ့တဲ့အခါလဲ ေမ့ .. သိတဲ့အခါလဲ သိ
က်ေနာ္ဟာလဲ ၾကိဳးေတြနဲ႕ ျငိျငိေနတယ္
ငါသိပါတယ္ .. ငါသိပါတယ္ လုိ႕ ေျပာေနရင္းနဲ႕
က်ေနာ္ ေပ်ာက္ဆံုးေနတာေတြ မ်ားေနခဲ့ျပီ

မုိးရြာျပီးရင္ ေနပူမယ္ .. ေနပူျပီးရင္ မုိးရြာမယ္
ဒါပါပဲ ..
အားလံုးက သူ႕အလုပ္သူ လုပ္ေနၾကတဲ့အခ်ိန္
က်ေနာ္သာလွ်င္ သင္းကြဲေနခဲ့တာ ...

လုိခ်င္တယ္ ျဖစ္ခ်င္တယ္ ရခ်င္တယ္ ..
... ခ်င္တယ္ .. ခ်င္တယ္ .. ခ်င္တယ္ ..
ဘယ္ေတာ့ရပ္မွာတဲ့လဲ
ျငီးေငြ႕စရာေကာင္းတဲ့ ေလထုထဲမွာ
မွားယြင္းစြာ ရပ္ေနမိသမွ်
က်ေနာ္ ဒီလုိပဲ အသက္ရွဴက်ပ္ေနရဦးေတာ့မွာပါ

မထူးဆန္းပါဘူး ..
က်ေနာ္နဲ႕ က်ေနာ္ဟာ အလွမ္းေ၀းေနပါေသးတယ္
ဒါေပမယ့္ဗ်ာ ...
ဒီအရပ္မွာေတာ့
သစၥာတရားဟာ ေခါင္လြန္းလွတယ္။


ေဇာ္။

1 comment:

SvP said...

လုိခ်င္တယ္ ျဖစ္ခ်င္တယ္ ရခ်င္တယ္ ..
... ခ်င္တယ္ .. ခ်င္တယ္ .. ခ်င္တယ္ ..
ဘယ္ေတာ့ရပ္မွာတဲ့လဲ
ျငီးေငြ႕စရာေကာင္းတဲ့ ေလထုထဲမွာ
မွားယြင္းစြာ ရပ္ေနမိသမွ်
က်ေနာ္ ဒီလုိပဲ အသက္ရွဴက်ပ္ေနရဦးေတာ့မွာပါ