အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Thursday, July 4, 2013

မုိး (၁)

ခ်စ္သူဟာ
မုိးစက္မွဳန္မႊားေလးျဖစ္တယ္
သူ႕ စကားလံုးရြာက်မွဳေတြနဲ႕
သစ္ပင္ကုိ တတိတိ စုိစြတ္ေနေစရဲဲ႕။

ခ်စ္သူဟာ
၀လံုးကေလးျဖစ္တယ္
ခံုးေနတဲ့ မ်က္ခံုးနက္နက္ကေလးေတြရယ္
၀ုိင္းစက္စက္မ်က္လံုးကေလးေတြရယ္နဲ႕
သစ္ပင္ကုိ စကားလံုးေတြ ေရးျခယ္တယ္။

ခ်စ္သူဟာ
ဘဂ၀ါဂီတေလး ျဖစ္တယ္
တင္းတင္းေစ့ထားတဲ့ ပါးလ်လ်ႏွုတ္ခမ္းတစ္စံုနဲ႕
သစ္ပင္ရဲ႕ က်မ္းအဆူဆူကုိ လက္ညွိဳးညႊန္
အမိန္႕ေတြကုိ စာခြ်န္လႊတ္တယ္။

က်ေနာ္က သစ္တစ္ပင္ပါ
ခ်စ္သူအိပ္တန္းတက္မယ့္ တံတ်ာနဲ႕
ေရေသာက္ျမစ္ေတြကုိ အသက္ဆက္ေနခဲ့ရ ...။


ေဇာ္။


3 comments:

SvP said...

.... အရူးမေလးးးးးးးးး ...
--- -- ( ^__^ )) -- ----

Lynn Khit Deno said...

က်ေနာ္က သစ္တစ္ပင္ပါ
ခ်စ္သူအိပ္တန္းတက္မယ့္ တံတ်ာနဲ႕
ေရေသာက္ျမစ္ေတြကုိ အသက္ဆက္ေနခဲ့ရ ...။

ho hooooo so so beautiful poem ... honey

so great . .

LKDN

NAING NAING said...

hi sis where u been ?

it has been so long