အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Monday, August 23, 2010

တိတိက်က် လြမ္းခဲ့မိပါေသာ .....

ေကာင္းကင္ၾကီးရယ္...
သူ႕ကုိ ေျပာျပေပးပါ
ခ်စ္သူကုိ သတိရလြန္းလုိ႕ .. ေကာင္းကင္ၾကီးရဲ႕
မ်က္ႏွာျပင္မွာ သူ႕ပံုရိပ္မ်ား ထင္ေနမလား
က်ေနာ္ ရွာေဖြေနမိတယ္ဆုိတာ

ၾကယ္ေလးေတြရယ္...
သူ႕ကုိ ႏွုတ္ဆက္ေပးပါ
ခ်စ္သူကုိ ခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ႕ က်ေနာ္ ခင္ဗ်ားတုိ႕ဆီကတဆင့္
သူ႕ဆီ စကားေတြ ပါးေနမိတဲ့အေၾကာင္း...

ေျမျပင္ၾကီးရယ္
က်ေနာ္တတ္တဲ့ ေျမၾကီးစကားနဲ႕
ခ်စ္သူကုိ နားလည္ေအာင္ က်ေနာ္ ဘယ္လုိေျပာရပါ့မလဲ
ခ်စ္သူကုိ က်ေနာ္လြမ္းေနတယ္.. သတိရတယ္..
က်ေနာ္ ဘယ္လုိဘာသာျပန္ျပရပါ့မလဲ.....

ငွက္ေလးေတြရယ္
ခင္ဗ်ားတုိ႕ အေတာင္ပံေတြကုိ အသံုးျပဳ
ရုိက္ခတ္မွုတို္င္းနဲ႕ ခ်စ္သူဆီ အမွာပါးပါရေစ
ေဆာင္းခုိဌက္တုိ႕ အိမ္ျပန္ခ်ိန္မွာ
ခ်စ္သူထံပါး ခ်စ္စကားေျပာဖုိ႕အခြင့္အေရး
ရွိခြင့္တစ္ၾကိမ္ က်ေနာ္ ေမွ်ာ္လင့္ပါရေစ
ခ်စ္သူကုိ ေျပာျပေပးပါ

သစ္ပင္တုိ႕ရယ္
သူရွိတဲ့အရပ္မွာမွ ပန္းတုိ႕ပြင့္ေပးၾကပါ
ခ်စ္သူကုိ ခ်စ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စိတ္တစ္ခုတည္းနဲ႕
က်ေနာ္ေန႕ရက္တုိ႕ ဖူးပြင့္
ခ်စ္သူနမ္းတဲ့ ပန္းကေလး က်ေနာ္ျဖစ္ခ်င္တဲ့အေၾကာင္း

အလင္းတုိ႕ရယ္
နံနက္ခင္းတုိင္းမွာ က်ေနာ့္ကုိယ္စား ခ်စ္သူကုိ ႏွုတ္ဆက္ေပးၾကပါ
က်ေနာ္ ဖူးေတြ႕ခြင့္မရွိတဲ့ ခ်စ္သူ႕မ်က္ႏွာ
နံနက္ခင္းရဲ႕ ပြင့္ခ်ပ္လႊာတုိင္းမွာ က်ေနာ္အတူရွိခ်င္ေနမိတယ္ဆုိတာ

တိမ္ျဖဴျဖဴတုိ႕ရယ္
လြင့္ေမ်ာေပးၾကပါ
ခ်စ္ျခင္းအတြက္ က်ေနာ့္ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ပါးပါးေလးတစ္ခ်ိဳ႕
ခင္ဗ်ားရင္ခြင္မွာ ျမွဳပ္ႏွံ
ခ်စ္သူေမာ့ၾကည့္တဲ့ခန က်ေနာ့္ႏွလံုးသားကုိ
သူျမင္ႏုိင္ပါေစလုိ႕ ဆုေတာင္းမိတဲ့အေၾကာင္း

ေလျပည္ညင္းရယ္...
သူ႕ကုိ ေထြးေပြ႕ေပးပါ
ခ်စ္သူကုိ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးရတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာအားလံုးကုိ
ခင္ဗ်ားနဲ႕အတူ..
က်ေနာ္ထည့္ေပးလိုက္တယ္ဆုိတာ ..

ေလာကၾကီးရယ္...
ဘုရားအဆူဆူကုိတုိင္တည္
နတ္ေဒ၀တာတုိ႕ကုိ သက္ေသျပဳ
က်ေနာ္ ေျဖာင့္ခ်က္တစ္ခုကုိ ၀န္ခံပါရေစလားဗ်ာ
ခ်စ္သူ ရင္ခြင္ထက္ဆီက အဲ့ဒီ အိတ္ကပ္ကေလး က်ေနာ္ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္
ခ်စ္သူ မ်က္ႏွာေတာ္ပါး.. ေမာ္ဖူးခြင့္ရဖုိ႕...........

ေဇာ္

10 comments:

လင်းခေတ်ဒီနို said...

အလင္းတုိ႕ရယ္
နံနက္ခင္းတုိင္းမွာ က်ေနာ့္ကုိယ္စား ခ်စ္သူကုိ ႏွုတ္ဆက္ေပးၾကပါ
က်ေနာ္ ဖူးေတြ႕ခြင့္မရွိတဲ့ ခ်စ္သူ႕မ်က္ႏွာ
နံနက္ခင္းရဲ႕ ပြင့္ခ်ပ္လႊာတုိင္းမွာ က်ေနာ္အတူရွိခ်င္ေနမိတယ္ဆုိတာ

ဒါေတာ့ အကိုလိုခ်င္လြန္းခဲ့တဲ့ အရာ . . . း(

ခံစားခ်က္ အရမ္းေကာင္းတယ္

အႏိႈင္းမဲ့ said...

ေရာက္တယ္..ေဇာ္ေရ

ၾကည္ျဖဴပိုင္ said...

ေဇာ္ေရ
လြမ္းတတ္လြန္းသူပါလား
ေဇာ့္အလြမ္းစာကုိဖတ္ျပီးမလြမ္းတတ္သူေတာင္
လြမ္းသြားေလာက္ရဲ႕

ေႏြဆူးလကၤာ said...

ခ်စ္တတ္တာ ေကာင္းပါတယ္ ...

Anonymous said...

ေဇာ္ေရ..
မငံု ေရာက္လာခ်ိန္မွာ ဒီကဗ်ာေလး စဖတ္လိုက္ရလို႔ ခံစားခ်က္တူသြားတာနဲ႔ အရမ္းေက်းဇဴးတင္သြားတယ္။

ကိုေဇာ္ said...

မင္း . . . .ခဲ႔ဖူးသလိုပဲ။
ကဗ်ာ ဆိုတာ လက္ဖက္လို အရသာခံစားရတယ္ ဆိုလို႔ တေျဖးခ်င္းလာဖတ္တာ ၄ ရက္ရွိျပီ။
ေတာ္ေတာ္ ၾကိဳက္ပါတယ္။ အႏွစ္ပဲ။
( အႏွစ္ဆိုတာ တူးေဖာ္ဖို႔မွ မဟုတ္တာ..သူ႕ဖာသာ အတြင္းထဲမွာ ျငိမ္ဝပ္ အဆီျပည္႔ေနရင္ ျပည္႔စံုတယ္ မဟုတ္လား။ )

ညလင္းအိမ္ said...

ေဇာ္ေရ ...
ခ်စ္တတ္တာပဲေနာ္ ... ေတာ္ေတာ္ေလး
ခ်စ္သူရဲ႕ အိတ္ကပ္ကေလး ျဖစ္ခ်င္တယ္တဲ႔ ...
ခ်စ္သူက တီရွပ္၀တ္ထားရင္ ဒုကၡ ... :P

ဇာနည္ေမာင္ said...

မဂၤလာပါ အကိုႀကီးေရ ကဗ်ာေလးေတြလာဖတ္သြား ပါတယ္ေနာ္။ အကိုႀကီးရဲ႔ခံစားခ်က္ေတြကျပင္းျပီး အခု အခ်ိန္အထိ ခ်စ္ခ်စ္မရွိေသးေတာ႔ ဆိုးတာေပါ႔ေနာ္ ...............

မုိင္းမုိင္ said...

လာလည္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ့
ေဇာ္ ကၽြန္ေတာ္ဆုိဒ္ေလးကုိလာလည္တဲ့အတြက္ေက်းဇူးပါ

ကုိဟန္ said...

တိတိက်က်ဆုိေတာ႔ မတိမက် မေသမခ်ာအလြမ္းေလးေတြရွိေသးလုိ႔လား...ဟာဟ