အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Sunday, January 16, 2011

မုိးကုိခ်စ္္လုိ႕ ငုိရတယ္။

မုိးရယ္
မေတြ႕တာ ၾကာခဲ့ျပီကြယ္
တုိက္ခတ္လာတဲ့ အေရွ႕ေတာင္အရပ္က
အဲ့ဒီ ေလျပည္ေတြထဲမွာ
မုိးရဲ႕ အေငြ႕အသက္မ်ား
ရလုိရျငား
ကြ်န္ေတာ္ဟာ မုိးကုိလြမ္းတတ္လာတယ္။

မုိးရယ္
မျမင္တာ ၾကာခဲ့ျပီကြယ္
အလြတ္ရေနတဲ့ အဲ့ဒီ ဂဏန္းေလးေတြကုိ
ႏွိပ္ဖုိ႕ ၾကိဳးစားေနရင္းက
သတၱိမရွိတဲ့ ကြ်န္ေတာ္
မုိးကုိ လြမ္းစိတ္နဲ႕
(အၾကိမ္ၾကိမ္)
ဖ်ားနာခဲ့ရတယ္။

မုိးရယ္
တိမ္ေတြထူတုိင္း ရြာမွာေလလားရယ္လုိ႕
တမ္းတမ္းတတ
ကြ်န္ေတာ္ ရူးသြပ္ခဲ့ရတယ္
သိေနပါရဲ႕နဲ႕ မျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္တဲ့မုိးကုိ
ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္လုိ
လွမ္းေခၚရပါ့မယ္။

မုိးရယ္
မုတ္သံုေလေတြ မလာခင္ကတည္းက
ကြ်န္ေတာ္မုိးကုိ ခ်စ္ခဲ့ရပါတယ္
မုိးရဲ႕ ေအးျမမွုကုိ
တိတ္တဆိတ္ ငံ့လင့္ေနခဲ့ရင္းက
ကြ်န္ေတာ့္အလြမ္းေတြ
အုပ္စုဖြဲ႕တယ္။

ကြ်န္ေတာ့္ကုိ မခ်စ္ႏုိင္မွန္း သိရဲ႕နဲ႕
မုိးေခၚေတးေတြ
ကြ်န္ေတာ္ အၾကိမ္ၾကိမ္ ဟစ္ေၾကြးခဲ့မိတယ္
ကြ်န္ေတာ့္ရင္မွာ မုိးမရြာႏုိင္မွန္း
သိေနရဲ႕နဲ႕
မုိးရဲ႕ ေငြ႕ရည္ဖြဲ႕မွုကုိ
တိတ္တဆိတ္ ကြ်န္ေတာ္ ေစာင့္ေမွ်ာ္ခဲ့မိတယ္။

မုိးရယ္
မုိးနဲ႕ေ၀းတဲ့အရပ္မွာမွ
ကြ်န္ေတာ္ ရင္ခုန္ရဲခဲ့ပါတယ္
ရိတ္သိမ္းမိတဲ့ အာရံုေတြတုိင္းမွာ
မုိးက ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ကြန္းခုိရာပါ..
မုိးမသိႏုိင္တဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ ရင္ဘတ္တစ္ျခမ္းမွာ
၀င္သက္ထြက္သက္တုိင္းက
မုိးကုိ တုိးတုိးဖြဖြ တမ္းတတယ္..

သိပ္ခ်စ္ရပါတယ္မုိးရယ္
ရြာခ်င္သလုိသာ ရြာလုိက္ပါ
ေပ်ာ္ရာမွာသာ သြန္းျဖိဳးပါ
ေလႏွင္ရာလဲ လြင့္ေနပါ
ကြ်န္ေတာ္ဆုိတဲ့
ျဖစ္တည္မွု သက္သက္ေကာင္ရဲ႕ ေျမရုိင္းရင္ဟာ
မုိးရဲ႕ မ်က္ႏွာလႊဲမွဳတုိင္းမွာ
ပက္ၾကားေတြနဲ႕ ယုိင္နဲ႕ေနခဲ့
ေျခရာထပ္ခဲ့ျပီပဲ မုိးရယ္.....။

ေဇာ္။

6 comments:

အႏိႈင္းမဲ့ said...

ဒီ မုိး ကဗ်ာေလးကုိ အရမ္းႀကဳိက္ပါတယ္..ေဇာ္ေရ
စကားလုံးတုိင္း..စာေၾကာင္းတုိင္းကုိေပါ့..။

ဗညားရွိန္ said...

ကြ်န္ေတာ့္ကုိ မခ်စ္ႏုိင္မွန္း သိရဲ႕နဲ႕
မုိးေခၚေတးေတြ
ကြ်န္ေတာ္ အၾကိမ္ၾကိမ္ ဟစ္ေၾကြးခဲ့မိတယ္
ကြ်န္ေတာ့္ရင္မွာ မုိးမရြာႏုိင္မွန္း
သိေနရဲ႕နဲ႕
မုိးရဲ႕ ေငြ႕ရည္ဖြဲ႕မွုကုိ
တိတ္တဆိတ္ ကြ်န္ေတာ္ ေစာင့္ေမွ်ာ္ခဲ့မိတယ္။


ေကာင္းလိုက္တဲ့ ေရးခ်က္

Anonymous said...

မိုးကိုခ်စ္လုိ ့မိုးရယ္ကိုယ့္ကိုျပန္ခ်စ္ပါလို ့ေျပာပါရေစ..မိုးရဲ့အၾကင္နာမ်က္ရည္မိုးေပါက္တစက္ကကိုယ့္ေျခာက္ကပ္ေနတဲ့ပက္ၾကားေတြကို သက္သာေစနိုင္တဲ့ေဆးတခြက္ပါ..မိုးရယ္ကိုယ္နဲ ့ေ၀းရာကိုယ့္ကိုထားျပီးမသြားပါနဲ ့..မိုးကိုခ်စ္လို ့ငိုရတဲ့ကိုယ္ရင္ခြင္က ပတ္ၾကားေတြၾကားမွာေပ်ာက္ဆုံးသြားပါျပီ.....

Unknown said...

လင့္ခ္သြားတယ္..ေဇာ္

Anonymous said...

ပင္လယ္
"ကြ်န္ေတာ္က
တိမ္တုိက္ျဖစ္ခ်င္ခဲ့တဲ့ေကာင္ပါ..
ေကာင္းကင္ကလက္မခံေတာ့
ကမာၻတစ္ျခမ္းမွာပဲ
မုန္တုိင္းေတြထန္ေနရျပီေပါ့..။

(ကဗ်ာေလးႏွင့္တကြ အရာခပ္သိမ္္း စိမ္းလန္းႏုိင္ပါေစ..။)

ညလင္းအိမ္ said...

ဒီမိုးကဗ်ာေလးက ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတယ္ .. း)