အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Wednesday, March 16, 2011

က်ေနာ့္တြင္ ပန္းေလးတစ္ပြင့္ ပြင့္ေလျပီ။

ၾကိဳတင္ေမွ်ာ္လင့္ထားျခင္းမရွိပါဘဲ ထုိေန႕က သူ က်ေနာ့္ကုိ စကားေျပာခဲ့သည္။ က်ေနာ္ ရင္းႏွီးကြ်မ္း၀င္ျခင္းမရွိေသာ အခန္းက႑တြင္ က်ေနာ္ ရုတ္တရက္ သူႏွင့္ ခလုတ္တုိက္မိခဲ့ဖူးပါသည္။ ထိုသုိ႕ျဖင့္ သူ က်ေနာ့္အနားေရာက္လာခဲ့သည္။

ေန႕ေတြႏွင့္ အေရာတ၀င္ေနေလ့မရွိေသာ က်ေနာ္ ထိုေန႕က အမွတ္တမဲ့ ရင္ခုန္ခဲ့ဖူးပါသည္။ သူသည္ ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးႏွင့္ အလြန္တရာ ခ်စ္စဖြယ္ေကာင္းေနခဲ့သည္။

" ျမင္ျမင္ခ်င္း ခ်စ္မိတယ္ဆုိတာကုိ က်ေနာ္ မယံုၾကည္ဘူးဗ် "

က်ေနာ္ ေၾကြးေၾကာ္ခဲ့ဖူးေသာ စကားလံုးအခ်ိဳ႕ က်ေနာ့္ကုိ ဟားတုိက္ရယ္ေမာေနၾကသည္။ သူသည္ က်ေနာ့္အတြက္ စံပယ္တစ္ပြင့္ ျဖစ္သည္။
ျငိမ္ျငိမ္သက္သက္ႏွင့္ မာနၾကီးလြန္းသူ၊
ေပ်ာင္းႏြဲ႕သိမ္ေမြ႕စြာ စကားဆုိတတ္သူ၊
လူၾကီးဆန္ဆန္ေနတတ္သူ၊
တစ္ခါတရံ မွုန္ကုတ္ကုတ္ျဖင့္ ရွိေနတတ္ပါေသာသူ၊

" က်ေနာ္ ခင္ဗ်ားကုိ မိစံပယ္လုိ႕ ေခၚပါရေစ ... ခ်စ္သူ "

က်ေနာ့္ အိမ္ေဘး ေျမနီလမ္းေလးတြင္ စံပယ္ေတြ က်ေနာ္စုိက္ခဲ့ဖူးပါသည္။ အခု က်ေနာ့္ႏွလံုးသား ေျမနီနီေပၚတြင္ မိစံပယ္ ေနရာယူေလျပီ။

" ခင္ဗ်ားကုိ က်ေနာ္ မခ်စ္ခ်င္ပါဘူးဗ်ာ "

က်ေနာ့္ သံဓိဌာန္တစ္ခ်ိဳ႕ ရနံ႕ေတြရဲ႕ ထံုမႊန္းမွဳေအာက္ ပ်က္ျပယ္သြားခဲ့သည္မွာ ရက္ေပါင္း သံုးဆယ္ရွိခဲ့ျပီ။
သူ႕မ်က္ခံုးနက္နက္ေလးေတြထက္ က်ေနာ္ ခုိတြယ္ခ်င္သည္။
သူ႕ႏွုတ္ခမ္းထူထူမ်ားကုိ က်ေနာ္ ပန္းခ်ီဆြဲခ်င္သည္။
က်ေနာ့္ျမတ္ႏုိးမွုသည္ တစ္စစ နက္ရွိဳင္းလာသည္။
သူ႕ကုိ က်ေနာ္ အလြန္ခ်စ္ပါသည္။

" ခင္ဗ်ားအခုေန ဘာလုပ္ေနမွာပါလိမ့္ "

က်ေနာ္ တမ္းတမ္းတတ သတိရမိပါတယ္ မိစံပယ္။
ေကာင္းကင္ဟာ ေရာင္နီကုိ သယ္လာသလုိ ....
အိမ္ေခါင္းရင္းမွာ စံပယ္ေတြ လွဳိင္ေနသလုိ...
လက္ေဆးမုိးေတြ တစ္ျဖိဳက္ႏွစ္ျဖိဳက္ ရြာေနသလုိ...
က်ေနာ္ သိပ္ကုိ သတိရမိပါတယ္။

သတိရျခင္းေတြကိုသာ စာတစ္ပုဒ္ဖြဲ႕သီရရင္ သူ႕နာမည္တစ္ခုသာ က်ေနာ္ေရးတတ္ေတာ့မည္ထင္သည္။

" ခင္ဗ်ားက က်ေနာ့္ရဲ႕ စာအုပ္ေလးတစ္အုပ္ပါ မိစံပယ္ "

တုိးတိတ္ညင္သာ စကားေျပာေလ့ရွိေသာ သူ႕ကုိ က်ေနာ္ ခနခန ေငးၾကည့္ခဲ့မိဖူးပါသည္။
တစ္ခါတရံ သစ္ရြက္ကေလး တစ္ရြက္ႏွင့္ တူသည္။
တစ္ခါတရံ ပီဘီကေလးငယ္ေလးတစ္ေယာက္ပမာ။
တစ္ခါတရံ ဆီဇာဘုရင္ၾကီးကဲ့သုိ႕ ရင္ေကာ့ေခါင္းေမာ့ျပခ်င္ေနပါေသးသည္။
မည္သုိ႕ပင္ဆုိေစ သူသည္ က်ေနာ့္ေရွ႕တြင္ ယုန္ငယ္ေလးပမာ အလြန္အျပစ္ကင္းလွသည္။

" ခင္ဗ်ား ဘာလုိ႕ ခ်စ္ဖုိ႕ေကာင္းေနတာလဲဟင္ "

က်ေနာ့္ေမးခြန္းတုိင္းကုိ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္တတ္ပါေသာ သူ႕ကုိ က်ေနာ္ပုိ၍ ျမတ္ႏုိးရပါသည္။ က်ေနာ့္ ေျမရုိင္းရင္တြင္ စံပယ္ေတြ အံုႏွင့္က်င္းႏွင့္ ပြင့္ေလသည္။

က်ေနာ့္ဘ၀တြင္ စိတ္အခ်မ္းသာဆံုး အခ်ိန္တစ္ခ်ိဳ႕မွာ သူႏွင့္အတူ ဘုရားရွိခုိးရေသာ ကာလမ်ားျဖစ္သည္။ က်ေနာ္တုိ႕ တစ္ပတ္တြင္ တစ္ရက္ သတ္သတ္လြတ္ အတူစားသည္။ ညအိပ္ယာ၀င္ခါနီးတြင္ ဘုရားအတူရွိခုိးသည္။ ရုပ္ရွင္အတူၾကည့္သည္။ စာအုပ္အတူ ဖတ္သည္။ စာအတူ က်က္သည္။ အခ်ိန္တူ အိပ္ယာ၀င္ေလ့ရွိသည္။
ထုိ႕သုိ႕ျဖင့္ က်ေနာ့္ေန႕ရက္မ်ား အလြန္တစ္ရာ ခမ္းနားလွပလြန္းခဲ့ပါသည္။

" ျပန္လာခဲ့ေပးပါ မိစံပယ္.... က်ေနာ့္ကုိ ထားမသြားပါနဲ႕ဗ်ာ.... ျပန္လာႏုိင္ေအာင္ ၾကိဳးစားေပးပါ... "

က်ေနာ္ သူ႕ဆီမွ တစ္ၾကိမ္တစ္ခါသာ လွဳိက္လွဳက္လွဲလွဲ ေတာင္းဆုိခဲ့ဖူးပါသည္။ က်ေနာ့္ စံပယ္ပန္းကေလးႏွင့္ ေ၀းကြာရမွာကုိ က်ေနာ္ အလြန္ ေတြးပူမိပါသည္။

" ေၾသာ္ .. ခင္ဗ်ားကုိ ဆံုးရွံဳးရမွာ က်ေနာ္သိပ္ကုိ စုိးရိမ္မိရပါတယ္ မိစံပယ္ရယ္... "

က်ေနာ္ သူ႕ကုိ သိပ္ခ်စ္ပါသည္။
ျမတ္ႏုိးလြန္းရပါသည္။
က်ေနာ္ စုိက္ပ်ိဳးခဲ့ေသာ ပန္းေလး မိစံပယ္ကုိ ညင္ညင္သာသာ နမ္းရွဳိက္ခ်င္ပါသည္။
က်ေနာ့္တြင္ ရွိေသာ ျမတ္ႏိုးရမွဳမ်ားအားလံုး သူ႕တစ္ေယာက္တည္းသာ က်ေနာ္ ဆင္ျမန္းေပးခ်င္ပါသည္။

" က်ေနာ္ ခင္ဗ်ားကုိ သိပ္ခ်စ္ရပါတယ္ဗ်ာ... "

က်ေနာ့္တြင္ ထုိစကားတစ္ခြန္းတည္းသာ ပဲ့တင္ထပ္ က်န္ရစ္ေနပါေတာ့သည္။
က်ေနာ္ ထုိစကားတစ္ခြန္းျဖင့္ နံနက္ျဖန္ကုိ ခရီးဆက္ပါဦးမည္။
စံပယ္သည္ က်ေနာ့္ႏွလံုးသား ေျမနီနီတြင္ ျဖဴစင္စြာ တည္ရွိေနခဲ့ျပီး ျဖစ္သည္။

ေဇာ္။

( ဤစာမူကုိ ကာယကံရွင္မ်ားသာ သိေသာ အထိမ္းအမွတ္တစ္ခုအား ရည္ရြယ္၍ က်ေနာ္ဖြဲ႕သီပါသည္။ )

2 comments:

Unknown said...

အလည္ေရာက္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ
အေရးအသားေတြက သိမ္သိမ္ေမြ႔ေမြ႔နဲ႔ ဖတ္ၿပီးသြားရင္
စိတ္ထဲမွာတစ္ခုခု ခံစားရသလိုက်န္ခဲ႔ရပါတယ္
ေပ်ာ္ရႊင္စရာေကာင္းတဲ႔ေန႔ေလးတစ္ေန႔ၿဖစ္ပါေစခင္ဗ်ာ..။

လင်းခေတ်ဒီနို said...

သိပ္ေကာင္းတဲ့ အေရးအသားး

ငေဇာ္ ငါ့ညီမ တခုခုေရးတိုင္း အကို႔ ကို ရသ တခုခု ျပင္းျပင္းထန္ထန္ေပးတယ္ . . . ကဗ်ာေတြထက္ ဒီလို ရသ အက္ေဆး ပံုစံေလး ေရးတာေတြ ပိုထိရွတယ္ . . အခု ဒီတပုဒ္ အကို႔ကို အစကေန အဆံုး တလံုးမက်န္ ခ်န္ျပီး မဖတ္ရဲေလာက္ေအာင္ကို ေကာင္းေနေစတယ္ . . . .

သိပ္ေကာင္းတယ္ ငေဇာ္

အကို
ကိုရွိန္