အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Sunday, August 21, 2011

က်ေနာ္ကုိယ္တုိင္ ဆြဲထုတ္မိေသာ အပုိင္းအစမ်ား



နိဒါန္း ၁

တန္ျမန္မေန႕က ကုိေက်ာ္စြာဟိန္းဆီမွာ ဦးသုေမာင္ေရးတဲ့ သုခသုေမာင္စာေပတုိက္ပြဲဆုိတဲ့ ရသစာေပငယ္တစ္ခုကုိ က်ေနာ္ ဖတ္ခြင့္ရလုိက္ေတာ့ ရင္ထဲမွာ ေျပာမျပတတ္ေအာင္ ျဖစ္မိရပါတယ္။ ဆရာၾကီး ဦးသုခရဲ႕ ပညာရွိဆန္ျပီး ရုိးသားတဲ့ ဟန္ပန္ေတြနဲ႕ ဆရာဦးသုေမာင္ရဲ႕ ရုိးသားတဲ့ ေနာင္တ။

ဖတ္ရင္းနဲ႕ ရင္တစ္ခုလံုးလွဳိက္ခနဲျဖစ္ရတဲ့ ခံစားခ်က္ပါ။ ဖတ္ခြင့္ရတာ သိပ္ေကာင္းပါတယ္။ တစ္လက္စတည္း က်ေနာ့္ရဲ႕ အတိတ္ပံုရိပ္ေတြကုိ က်ေနာ္ျပန္ျမင္ခဲ့မိတယ္။ က်ေနာ္လဲ လူထဲကလူပဲ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။

အမွားနဲဲ႕မကင္းတဲ့ လူေတြထဲမွာ အမွားအမ်ားဆံုးလူေတြကုိ ေရြးထုတ္ရမယ္ဆုိရင္ က်ေနာ္က ထိပ္ဆံုးတန္းကို ၀င္ႏိုင္ေလာက္မယ္ထင္ပါတယ္။ ဆရာဦးသုေမာင္ ေျပာခဲ့သလုိပါပဲ။ လူငယ္တစ္ေယာက္ရဲ႕ ငယ္ဂုဏ္ေမာက္ေနမွဳရယ္၊ ၀င္ေငြေကာင္းေနမွဳရယ္၊ အလုပ္ေကာင္းေနမွဳရယ္၊ ရေနတဲ့အခြင့္အေရးေတြ ေကာင္းေနမွဳရယ္ေၾကာင့္ ငါမွန္ရင္ျပီးေရာ ... ဘယ္သူမွ ဂရုမစုိက္ဘူးကြာဆုိတဲ့ ျဖစ္ရပ္ေတြက က်ေနာ့္ရဲ႕ အတိတ္လမ္းမတေလွ်ာက္မွာ ဒုနဲ႕ေဒးပါ။ ေနာက္ကုိ ျပန္ျပန္ၾကည့္တုိင္း ေနာင္မွပဲတ, တ မိေနတဲ့ ေနာင္တေတြက မုိင္တုိင္ေတြကုိ ရာနဲ႕ခ်ီျပီး စုိက္ထူလုိ႕ေတာင္ ေနပါျပီ။ အခုထိလဲ ေနာင္တနဲ႕ က်ေနာ္နဲ႕ ပလဲနံပ သင့္ေနဆဲပါပဲ။

အဲ့ဒီေနာင္တေတြနဲ႕ လံုးလည္ခ်ာလည္လုိက္ေနခဲ့ရင္းက ဆရာဦးသုေမာင္လုိ ေမ့မရႏုိင္ေတာ့မယ့္ စကားခြန္းၾကီးခြန္းငယ္ေတြ က်ေနာ့္မွာလည္း ရွိခဲ့ဖူးပါတယ္။ က်ေနာ္မွ မဟုတ္ပါဘူးေလ။ လူတုိင္းမွာ ရွိေနၾကမွာပါ။ အမွတ္တရဆုိတာ လူတုိင္းနဲ႕ သက္ဆုိင္တဲ့ ပင္လယ္တစ္ခုပါ။ မရွိမျဖစ္ လုိအပ္ပါတယ္။

အပုိင္း (က)

က်ေနာ့္ရဲ႕အေနအထိုင္မတတ္ခဲ့မွဳေတြအေၾကာင္း တေစ့တေစာင္းကုိ စကားစပ္မိရင္း သူငယ္ခ်င္း ၾကည္သာေမာင္ (ကဗ်ာဆရာ ၾကည္သက္ဟန္) ကုိ ဖြင့္ေျပာခဲ့မိတုန္းက ၾကည္သာျပန္ေျပာခဲ့တဲ့ စကားေလးတစ္ခြန္း ရွိပါတယ္။

" အရွိကုိ အရွိအတုိင္းေနပါ မိေဇာ္ရယ္။ အဲ့ဒီလုိေနတာကုိက အဓိပါယ္ရွိေနတာ " တဲ့။

အဲ့ဒီ စကားေလးတစ္ခြန္းဟာ က်ေနာ့္ရင္ထဲကုိ အၾကိမ္ၾကိမ္ျဖတ္စီးေနခဲ့တာ စၾကားကတည္းကပါ။ သူက ရုိးရုိးေလး ေျပာခဲ့တာပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ ျပည့္၀တဲ့ စကားတစ္ခြန္းျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။

အပုိင္း (ခ)

က်ေနာ္က နဂုိကတည္းက စာေပနဲ႕ပတ္သတ္ရင္ ၀ါသနာက ေပါ့ေသးေသးမဟုတ္ပါဘူး။ ေလးၾကီးၾကီးပါ။ စာေတြကုိ ကမူးရွဴးထုိး ၀ါးစားမတတ္ ဖတ္တတ္တဲ့သူေတြထဲ က်ေနာ္လဲ ပါမယ္ထင္ပါတယ္။ စာအုပ္ေတြ ကဗ်ာေတြ ဖတ္ပါမ်ားလာေတာ့ စာဖတ္မ်ားတဲ့သူတုိ႕ ထံုးစံအတုိင္း က်ေနာ္လဲ ေဘာပင္ေလးတစ္ကုိင္ကုိင္နဲ႕ ေပါက္တတ္ကရေလးေတြ ေရးမိေတာ့တာပါပဲ။ တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္ေရးခဲ့သမွ် စာေတြ ကဗ်ာေတြဆုိတာ အခုေခတ္ ကုိးတန္း ဆယ္တန္း ကေလးေတြ စိတ္ကစားတတ္ခါစ ဗလာစာအုပ္ေနာက္ေက်ာဘက္မွာ ေရးၾကတဲ့ အခ်စ္ကဗ်ာေတြ စာသားေတြရဲ႕ အဆင့္အတန္းနဲ႕မွ တန္းတူ ငယ္ေပါင္းၾကီးေဖာ္ရယ္ပါ။
ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္က ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ ျပန္ငံု႕မၾကည့္ပါဘဲ သူမ်ားရဲ႕ ရင္ဘတ္ဟၾကားကုိ လက္ညွိဳးအေခါက္ေခါက္အခါခါ ထုိးခဲ့မိဖူးပါတယ္။ ရန္ျဖစ္လုိက္ ျပန္ခ်စ္လုိက္နဲ႕ သံသရာလည္း အၾကိမ္ၾကိမ္လည္ခဲ့ဖူးပါတယ္။

တစ္ေန႕ေတာ့ သူငယ္ခ်င္း ဟိန္းလတ္ေဇာ္ (သူလဲ ကဗ်ာဆရာပါပဲ) နဲ႕ စကားေျပာခြင့္ၾကံဳရတဲ့အခါ က်ေနာ္ကလည္း လတ္တေလာ စိတ္တုိစရာ ကိစၥေတြရွိထားခဲ့ေတာ့ သူ႕ကုိ ေဒါသတၾကီးနဲ႕ ရင္ဖြင့္မိပါတယ္။ ဟိန္းလတ္က က်ေနာ္ေျပာသမွ် အစအဆံုး ေအးေအးေဆးေဆး နားေထာင္ျပီးမွ တစ္ခြန္းတည္းပဲ က်ေနာ့္ကုိ ျပန္ေျပာခဲ့ပါတယ္။

" မိေဇာ္ ... ကဗ်ာေရးတဲ့သူက လူမုိက္ျဖစ္ရတယ္လုိ႕ .... "

သူက ေအးေအးေဆးေဆး တစ္ခြန္းတည္းေျပာအျပီးမွာ က်ေနာ္လည္း ဆြံ႕အျငိမ္သက္သြားမိရတယ္။ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္လည္း ရွက္ရြံ႕သိမ္ငယ္ျခင္းၾကီးစြာနဲ႕ က်ေနာ္ နင့္နင့္သီးသီး နာက်င္ခဲ့ရတယ္။

ေလာကမွာ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ အမွန္အတုိင္းျပန္သိရတာဟာ တကယ္ကုိ လက္ခံရခက္ခဲတဲ့ ကိစၥတစ္ခုပါလုိ႕ ဆရာေတာ္ ဦးေဇာတိက ေျပာတာေလး က်ေနာ္ သတိရလုိက္မိပါတယ္။ က်ေနာ္ တကယ္ပဲ လူမုိက္တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့ဖူးပါတယ္။

အပုိင္း (ဂ)

က်ေနာ္က စာသိပ္ေရးခ်င္တဲ့သူဆုိေတာ့ က်ေနာ္ေရးသမွ်စာေတြကုိလည္း သူမ်ားကုိ သိပ္ဖတ္ေစခ်င္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ၾကီးတစ္ခုလုိ ဘယ္သူမ်ားဖတ္လိမ့္မလဲဆုိတဲ့ ခံစားခ်က္နဲ႕ က်ေနာ္ ေရနစ္သူ ေကာက္ရုိးဆြဲသလုိ ျဖစ္ခဲ့ရဖူးတာပါ။ ဆုိခဲ့ဖူးသလုိပါပဲ။ က်ေနာ့္ရဲ႕ စာေရးျခင္းအတတ္ပညာက အထက္တန္းေက်ာင္းသူအဆင့္ေလာက္ပဲ ရွိေလေတာ့ မေရးရင္ေကာင္းမယ္ဆုိတဲ့ ေ၀ဖန္ျခင္းကုိေတာင္ က်ေနာ္ ခံခဲ့ရဖူးပါတယ္။ က်ေနာ္ ရွဳက္ၾကီးတငင္ ငုိခဲ့ရတဲ့ ေန႕တစ္ေန႕ပါပဲ။

က်ေနာ္ငုိေနတဲ့အခ်ိန္မွာ တုိက္ဆုိင္စြာ မူလတန္းတုန္းကတည္းက တစ္တန္းတည္းတက္ခဲ့တဲ့ သူငယ္ခ်င္း စုိးထြန္းေနာင္ (ကဗ်ာဆရာ လင္းစက္ရာ) ကုိ က်ေနာ္ေတြ႕လုိက္ရတယ္။ ေနာင္ေနာင္က က်ေနာ္ငုိေနတာကုိ မသိေပမယ့္ က်ေနာ္ေျပာသမွ်ကုိ နားေထာင္ေပးရွာတယ္။ က်ေနာ္ကလဲ နားေထာင္ေပးမယ့္သူ ရွိေနေတာ့ အားရပါးရ၀မ္းနည္းပက္လက္နဲ႕ ေျပာေပါ့။ အဲ့လုိေျပာေနရင္းက ေနာင္ေနာင္က က်ေနာ့္ကုိ ရယ္တယ္။ ျပီးေတာ့ သူ ေျပာခဲ့တယ္။

" လတ္လတ္ .. သူငယ္ခ်င္း ... ငါလဲ ကဗ်ာေတြ ေရးေနတာ နင္သိပါတယ္။ ငါ ကဗ်ာေတြ ေရးတယ္။ ျပီးေတာ့ နင္တုိ႕ဆီ ပုိ႕ေပးတယ္။ ေရးရမွာ ငါ့အလုပ္ပဲ။ ဖတ္တာမဖတ္တာ နင္တုိ႕အပုိင္းပဲ။ ငါေရးခ်င္စိတ္ရွိလုိ႕ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကုိ ခ်ေရးလုိက္တယ္။ ေရးျပီးရင္ ငါ့အတြက္က ျပီးသြားျပီ။ အဲ့ဒီရဲ႕ ေနာက္ပုိင္းက ကိစၥေတြကုိ ငါမသိေတာ့ဘူး။ သိလဲ မသိခ်င္ေတာ့ဘူး။ ငါလုပ္ရမယ့္ကိစၥ ငါျပီးသြားျပီေလ။ "

အဲ့ဒီကတည္းက က်ေနာ္ မငိုေတာ့ဘူး။ ျပီးေတာ့ က်ေနာ္ေရးတယ္။ ေရးတတ္သလုိေရးတယ္။ ျပီးေတာ့ လူၾကားထဲ ခ်ျပတယ္။ ဖတ္ခ်င္သူက ဖတ္ျပီး မဖတ္ခ်င္သူက မဖတ္ဘဲ ေနပါလိမ့္မယ္။ အဲ့ဒီအတြက္ က်ေနာ္ မေမွ်ာ္လင့္ေတာ့ပါဘူး။ အျပစ္လဲ မတင္ခဲ့မိေတာ့ဘူး။

က်ေနာ့္ရဲ႕ ၀ါသနာအရ က်ေနာ္စာေရးျပီး ၀ါသနာအရပဲ က်ေနာ္ လူၾကားထဲ မ်က္ႏွာေျပာင္စြာ ခ်ျပေနဦးမွာပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ေနာင္ေနာင့္စကားေလးကေတာ့ အျမဲတမ္း က်ေနာ့္အနီးမွာ လြင့္၀ဲလွ်က္ ရွိေနခဲ့ပါတယ္။

အပုိင္း ( ဃ )

က်ေနာ့္မွာ က်ေနာ္သိပ္ကုိ ခ်စ္ခင္ရတဲ့ ညီငယ္ေလးတစ္ေယာက္ ရွိပါတယ္။ သူ႕နာမည္က ေနျဖိဳးပုိင္ ( ကဗ်ာဆရာ ေနပုိင္) ပါ။ က်ေနာ္ကေတာ့ ညီေနပုိင္လုိ႕ပဲ ေခၚပါတယ္။ ညီေနပုိင္ ရန္ကုန္ကုိ ခြင့္ျပန္ရေတာ့ သူ ရဟန္းခံပါတယ္။ က်ေနာ္ဖုန္းဆက္ခ်င္ခဲ့ေပမယ့္ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ သူလူထြက္ဖုိ႕ တစ္ရက္အလုိ ညမွပဲ က်ေနာ္တုိ႕ ဖုန္းေျပာၾကရပါေတာ့တယ္။ က်ေနာ္က ညီေနပုိင္ကုိ ....

" ဘုန္းဘုန္းကုိ တပည့္ေတာ္ ဖုန္းထဲကေနပဲ ကန္ေတာ့လုိက္ပါတယ္ဘုရား "

" အင္းအင္း၊ ဟုတ္ပါျပီ ဒကာမၾကီး "

" ဘုန္းဘုန္း ... တပည့္ေတာ္ ကန္ေတာ့ျပီးျပီးဆုိေတာ့ ဆုေပးဦးေလဘုရား "

" ဘုန္းဘုန္း ဆုမေပးတတ္ဘူး ဒကာမၾကီး "

" ဘုန္းဘုန္းကလဲ ... ဆုေပးပါဘုရား "

" ဒကာမၾကီး ... ဒီေန႕ ဘုန္းဘုန္း အသုဘလုိက္ပုိ႕ျဖစ္ခဲ့တယ္.. ေလာကမွာ ၀ဋ္ဆုိတာ တကယ္လည္တယ္ ဒကာမၾကီး... ဘုန္းဘုန္းေရးခဲ့ဖူးတဲ့ ကဗ်ာထဲကလုိပါပဲ.. ငါေမြးတုန္းက ေပ်ာ္ေနရယ္ေနသူေတြၾကား ငါတစ္ေယာက္တည္း ငုိရတယ္... ခု ငါေသေတာ့ ငုိေနသူေတြၾကား ငါတစ္ေယာက္တည္း ျပံဳးေနရတယ္... အဲ့ဒါေၾကာင့္ ၀ဋ္ဆုိတာ တကယ္ပဲ လည္တယ္ဆိုတာ သိလုိက္ရတယ္... ဒကာမၾကီး .. စိတ္ေကာင္းႏွလံုးေကာင္းထားပါ.. အစမွာေရာ .. အလယ္မွာေရာ .. အဆံုးမွာပါ စိတ္ေကာင္းထားပါ ... အဲ့ဒီလုိ စိတ္ေကာင္းထားတဲ့သူ ျဖစ္ပါေစလုိ႕ ဘုန္းဘုန္း ဆုေပးလုိက္မယ္ "

ေအးေအးေဆးေဆး ျငိမ္ျငိမ္သက္သက္ စကားသံတုိ႕အဆံုးမွာ က်ေနာ့္ရင္ထဲ ျငိမ္းခ်မ္းေအးျမျခင္းေတြ အစုလုိက္အျပံဳလုိက္ ၀င္တုိးၾကတယ္။ တည္ျငိမ္ျခင္း၊ ျငိမ္သက္ျခင္း၊ ေအးျမျခင္း ... အဲ့ဒါေတြကသာ ကုိယ့္ရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မွဳအစစ္ျဖစ္တယ္ဆုိတာ အသက္ရွဴမိေလတုိင္း က်ေနာ္ ပုိပုိသိလာေနရတယ္။

ဘ၀ဆုိတာ ....... ဘာလဲ။

အပုိင္း ( င )

က်ေနာ္ တကၠသုိလ္တက္ေနတုန္းက က်ေနာ့္ညီငယ္ေလးေတြကုိ အိမ္မွာ စာေခၚျပေပးဖူးပါတယ္။ ညီငယ္ေလးေတြဆုိေပမယ့္ က်ေနာ့္ထက္ တစ္ႏွစ္ပဲငယ္ၾကတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕ တစ္၀မ္းတည္းကြဲတဲ့ ညီ ေမ်ာက္ေလာင္းေလးေတြပါ။ တကယ္ဆုိ သူတုိ႕က က်ေနာ့္ထက္ စာပုိေတာ္ၾကတဲ့ ဂ်ီတီစီ ေက်ာင္းသားေတြပါ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္ဆီမွာ အဂၤလိပ္စာဘာသာရပ္ကုိ လာသင္ၾကပါတယ္။ သူတုိ႕က က်ေနာ့္ကုိ အေတာ္ေလး ခင္တြယ္ၾကသလုိ က်ေနာ္ကလဲ ခ်စ္ပါတယ္။
တစ္ေန႕ေတာ့ သူတုိ႕ကုိ စာသင္ေပးရတဲ့ စာသင္ခ်ိန္အျပီး အဲ့ဒီ အုပ္စုထဲက က်ေနာ့္ညီကေလး ဘုိဘုိနဲ႕ က်ေနာ္ လမ္းထိပ္ကုိ အေမခုိင္းလုိ႕ သြားၾကရပါတယ္။ လမ္းထိပ္ဆုိေပမယ့္ ဘတ္စ္ကား၂မွတ္တုိင္ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ေ၀းတာမုိ႕ စကားတေျပာေျပာနဲ႕ သြားရပါတယ္။ လမ္းမွာ အေတြးေတြအေၾကာင္း အိပ္မက္ေတြအေၾကာင္းနဲ႕ တရားသေဘာေတြအေၾကာင္း ေျပာျဖစ္ၾကေတာ့ ဘုိဘုိက က်ေနာ့္ကုိ ေျပာခဲ့ပါတယ္။

" မေဇာ္ ... စကားမေျပာေတာ့တဲ့အခ်ိန္၊ တစ္ေယာက္တည္း ျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ စိတ္ထဲကေန ဘုရားဂုဏ္ေတာ္ကုိးပါးကုိ အနက္အဓိပါယ္နဲ႕အတူ ရြတ္ေနၾကည့္ပါ... သိပ္မေတြးျဖစ္ေတာ့ဘူး ... က်ေနာ္လဲ အဲ့လုိပဲ လုပ္ျဖစ္တယ္... "

" မေဇာ္ ျမန္မာလုိ မရဘူးရယ္ ... "

" က်ေနာ္ ေရးေပးမယ္ ... "

လမ္းသြားေနရင္းနဲ႕ သူတကယ္ပဲ က်ေနာ့္ကုိ ေရးေပးပါတယ္။ လမ္းသြားရင္းနဲ႕ပဲ က်ေနာ့္ကုိ တစ္ထုိင္တည္း အလြတ္ရေအာင္ က်က္ခုိင္းပါတယ္။ ဘုိဘုိက ညီေတြအားလံုးထဲမွာေတာ့ အလိမၼာဆံုးနဲ႕ က်ေနာ္ အခ်စ္ဆံုး ညီကေလးပါ။
အဲ့ဒီအခ်ိန္ကစျပီး သတိရတုိင္း က်ေနာ္ လုပ္ျဖစ္ခဲ့ပါေတာ့တယ္။

နိဒါန္း ၂

က်ေနာ့္ဘ၀မွာ အဲ့ဒီလုိ အမွတ္တမဲ့စကားေလးေတြေၾကာင့္ ေျပာင္းလဲခဲ့ရတာေတြ အေတာ္မ်ားမ်ားရွိခဲ့ဖူးပါျပီ။ စကားေလးတစ္ခြန္း၊ စာေလးတစ္ေၾကာင္းကအစ က်ေနာ္ခ်စ္ျမတ္ႏုိးတတ္လာေအာင္ က်ေနာ့္ပတ္၀န္းက်င္ကပဲ က်ေနာ့္ကုိ သင္ေပးခဲ့တာပါ။ အဲ့ဒီ ပတ္၀န္းက်င္ေၾကာင့္ပဲ က်ေနာ္ ေထရ၀ါဒေကာင္းတစ္ေယာက္၊ စာေပကုိ ျမတ္ႏုိးသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္။

ညီေနပုိင္ရဲ႕ ကဗ်ာေလးလုိပါပဲ။

" ငါေမြးတုန္းက ေပ်ာ္ေနသူေတြၾကား
ငါတစ္ေယာက္တည္း ငိုတယ္။
တစ္ေန႕ ငုိေနသူေတြၾကား
ငါတစ္ေယာက္တည္း ျပံဳးျပရဦးမယ္ " ..... တဲ့။

ကဗ်ာေလးကုိ ျပန္ဖတ္ရင္း စိတ္ထဲကေန အသာဖြဖြ ရြတ္ဆုိလုိက္မိပါတယ္။

" မဟာကရုဏာေတာ္ေၾကာင့္ အလြန္တရာ ၾကည္လင္ေအးခ်မ္းလွစြာေသာ ျမတ္စြာဘုရား "
" မဟာကရုဏာေတာ္ေၾကာင့္ အလြန္တရာ ၾကည္လင္ေအးခ်မ္းလွစြာေသာ ျမတ္စြာဘုရား "
" မဟာကရုဏာေတာ္ေၾကာင့္ အလြန္တရာ ၾကည္လင္ေအးခ်မ္းလွစြာေသာ ျမတ္စြာဘုရား "




ေဇာ္။



4 comments:

လင်းခေတ်ဒီနို said...

သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြ ေမာင္ႏွမ ခင္မင္တတ္လြန္းတဲ့ ငေဇာ္ . . .

Nge Naing said...

ညီမေဇာ္ေရ မေရာက္တာေတာင္ ၾကာၿပီ၊ စာအေရးအသားေတြ ေတာ္ေတာ္ေလး တက္လာပါလား။ သံေ၀ဂစာေတြ ေရးလို႔ ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႔ တရားရေနၿပီထင္တယ္။ ေကာင္းပါတယ္ အစ္မလည္း အသက္ ႏွစ္ဆယ္ ပတ္၀န္းက်င္ေလာက္က ဘာသာတရားကို စၿပီးအေလးအနက္ထားခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီကတည္းက ဘုရားဂုဏ္ေတာ္ေတြရဲ့ တန္ခိုးကိုပါ သိရွိခံစားခြင့္ရတာ ဘာနဲ႔မွ တန္ဖိုးျဖတ္လို႔မရတာ အမွန္ပဲ။ Malware ျဖစ္ၿပီးေနာက္ပိုင္း Link ေတြ ျဖဳတ္ထားတာ ေနာက္ပိုင္းလည္း ဘေလာ့ဂ္လိုက္မလည္ျဖစ္တာနဲ႔ ျပန္မခ်ိတ္ျဖစ္ဘူး။ အခုေတာ့ Link ျပန္ယူသြားတယ္ေနာ့္။

Anonymous said...

အလဲ ့...
တယ္ဟုတ္ပါလား...

mm said...

ၾတျဖည္းျဖည္းရင္.က်က္လာေနျပီေပါ.။ ေကာင္းလိုက္တာ။