အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Saturday, July 9, 2011

ေက်ာခုိင္းခံရတဲ့ လ

မသိလုိက္ပါဘဲနဲ႕
က်ေနာ္ဖြာရွိဳက္လုိက္တဲ့ စကားလံုးေတြေအာက္
က်ေနာ့္ႏွလံုးသား ေသမိန္႕က်သြားတယ္
ရဲရင့္လုိက္စမ္းပါဗ်ာ...
အားေပးတဲ့ အသံမွာေတာင္
အဖ်ားခတ္တုန္ရီေနခဲ့တဲ့ေနာက္
နံနက္ျဖန္ဟာ (ထင္သလုိ) မေတာက္ပေတာ့ဘူး။

က်ေနာ္ ခင္ဗ်ားကုိ မခ်စ္ဘူး...။
တစ္လံုးစီတုိင္းမွာ
လင္း..... ရွ...... အက္..... ကြဲ
က်ေနာ္ ေက်နပ္တယ္
ခင္ဗ်ားရဲ႕ ျငင္းဆန္မွဳမွာ
က်ေနာ့္ ႏွလံုးခုန္သံေတြ ပုိ စည္းခ်က္ညီသြားခဲ့တာ...။

ခံစားခ်က္ကုိ တစ္ခုခ်င္း က်ေနာ္ သီကုံးမယ္
စကၠန္႕တုိင္းကုိ က်ေနာ္ခ်စ္တယ္
မလိုအပ္ပါဘူးဗ်ာ
သကာရည္ေတြ
မလုိအပ္ပါဘူးဗ်ာ
ပကာသနေတြ
ခင္ဗ်ားက ခင္ဗ်ား
က်ေနာ္က က်ေနာ္
တစ္လမ္းစီေပမယ့္ ပန္းတုိင္ခ်င္းေတာ့ တူခ်င္တယ္။

ပူလြန္းတယ္
ေႏြရာသီက ခုမွ ရင္ဘတ္ထဲမွာ ခင္းက်င္းတာ
ထားရက္သြားမွေတာ့ လွည့္ၾကည့္မေနပါနဲ႕ေတာ့
ကုိယ့္အတၱကုိယ္ထမ္းျပီး
ခင္ဗ်ားရဲ႕ လမ္းခြဲကုိ က်ေနာ္ ရပ္ၾကည့္မယ္။

( ဒီလုိပါပဲဗ်ာ )
( မသိစိတ္မွာေတာ့ )
ျပန္လာပါလုိ႕ တုိးတိတ္တမ္းတ
နံနက္ျဖန္မွာ ခင္ဗ်ားအသံေလး
က်ေနာ္ ဆက္ၾကားေနခ်င္ေသးတယ္
သစ္ရြက္ကေလးရယ္.......။


ေဇာ္။

2 comments:

Angelhlaing(May everybody be happy and healthy! said...

ေလာေလာဆယ္ ခံစားခ်က္ေတြနဲ႕ အတိုက္ဆိုင္ဆံုးပဲ ေဇာ္...ရင္ဘတ္နဲ႕ ခံစားသြားတယ္...:)

Anonymous said...

ဖြဲ႔ခ်က္ကေတာ႔ ေတာ္တယ္ ... တခုခု ဟာသြားတလိုပဲ .. း)

nyalynneain