အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Thursday, July 21, 2011

က်ေနာ္ႏွင့္ ...... က်ေနာ္ (သုိ႕မဟုတ္ ) မုိင္တုိင္နံပါတ္ ၂၄။

တိတ္ဆိတ္၍ ေရေငြ႕ပ်ံေနေသာ အခန္းက်ဥ္းေလး၏ ကုတင္တစ္လံုးေပၚ၌ ျငိမ္ျငိမ္သက္သက္ က်ေနာ္ ထုိင္ေနခဲ့သည္။ က်ေနာ့္မ်က္စိေရွ႕တြင္ ျဖဴလြလြ နံရံတစ္ခု။ နံရံေပၚတြင္ ကပ္ထားခဲ့ေသာ ဓါတ္ပံုတစ္ပံု၌ ထင္ေပၚေနေသာ ေဖေဖ ... ေမေမ ႏွင့္ သားငယ္တုိ႕၏ အျပံဳးမ်ား...။
Blockquote
ေလေအးေပးစက္မွ လြင့္ပ်ံလာေသာ ေအးစက္စက္ ေလထု၏ ရုိက္ခတ္မွဳေအာက္ တစ္ေခ်ာက္ေခ်ာက္ျမည္ေနေသာ နာရီသံမွ အပ ၀န္းက်င္သည္ ပကတိ သုညံလွ်က္...။
ျဖစ္တည္ခဲ့ျပီးေသာ အတိတ္၏ ေျခရာမ်ား။
ေလွ်ာက္လွမ္းဆဲ ျဖစ္ေသာ ေရျပင္ညီ။
မွဳန္ပ်ပ် နံနက္ျဖန္။
စက္၀ုိင္းတစ္ခုလုိ လည္ေနခဲ့ေသာ အစႏွင့္ အဆံုး။

ေမေမ .....။

ရင္ထဲမွ တီးတုိးေရရြတ္သံတစ္ခု နားထဲတြင္ ဆူညံစြာ ေပါက္ကြဲေတာ့ က်ေနာ္ အထိတ္တလန္႕ျဖစ္ရသည္။
ေၾသာ္.... က်ေနာ္ဆုိေသာ သစ္တစ္ပင္သည္ ေလရူးတြင္ ေရာ္ရြက္ေတြႏွင့္ တလြင့္လြင့္ လွဳတ္ခတ္လွ်က္ ရွိခဲ့ျပီ။

ေ၀့၀ဲေနေသာ အေတြးမ်ားတြင္ ဆုပ္ကုိင္ရခက္ခဲေသာ ဒဏ္ရာတစ္ခုစီရွိခဲ့သည္။
က်ေနာ္လုပ္ခဲ့ေသာ အပုိကိစၥမ်ားႏွင့္ က်ေနာ္ရွဴခဲ့ေသာ အပုိေလမ်ား၊ က်ေနာ့္ကုိ ၀င္တုိက္သြားၾကေသာ ခလုတ္မ်ားႏွင့္ က်ေနာ္က ၀င္တုိက္ခဲ့ေသာ ခလုတ္မ်ား။
အျပစ္မတင္ခဲ့ပါ။ သုိ႕ေသာ္ အမာရြတ္ေတာ့ ထင္က်န္သည္။

ေမေမ .... ရုိးသားဖုိ႕ ၾကဳးစားရင္း မရုိးမသားနဲ႕ အသက္ရွဴေနရတာကုိက မြန္းၾကပ္လြန္းလွပါတယ္ဗ်ာ....။

ရုိးသားျခင္းကုိ တစ္ခါ ငတ္မြတ္တုိင္း က်ေနာ့္ေရွ႕တြင္ မုိးခါးေရတစ္ပုလင္း အဆင္သင့္ ရွိေနတတ္ခဲ့သည္။ အေတြးေတြကုိ သတ္ဖုိ႕ ဓါးထက္ထက္တစ္လက္ က်ေနာ္ေသြးတုိင္း အေတြးေတြက က်ေနာ့္နယ္ေျမတြင္ အလံျဖဴစုိက္၍ သိမ္းပုိက္ၾကသည္။ တစ္စကၠန္႕ရွင္လုိက္ တစ္စကၠန္႕ေသလိုက္နဲ႕ အမွတ္မရွိ က်ေနာ္ ေမြ႕ေပ်ာ္သည္။ က်ေနာ္ႏွင့္ ခပ္လွမ္းလွမ္းတြင္ မရဏမင္းက က်ေနာ္၏ အလစ္အငိုက္ကုိ မုဆုိးေခ်ာင္း ေခ်ာင္းလွ်က္။
ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ သားေကာင္လား မုဆုိးလားပင္ ေရေရရာရာ မသိေသာ က်ေနာ္က
ေမေမရယ္... သမီး ငယ္ပါေသးတယ္ .... တဲ့
အရွက္မရွိ ေျပာထြက္ခဲ့ဖူးသည္။

၂၄ နာရီမ်ားရွိ မိနစ္နည္းနည္းတုိ႕တြင္ တိတ္တဆိတ္ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ ျပန္ၾကည့္ရသမွ် က်ေနာ့္ကုိ ေလာင္ေနေသာ မီးမ်ား၊ က်ေနာ္၏ မျငိမ္းေသာ မီးမ်ားသည္ က်ေနာ္ကုိယ္တုိင္ရွိဳ႕ေသာ ရွိဳ႕မီးမ်ားသာျဖစ္ေၾကာင္း က်ေနာ္သိလုိက္ရသည့္ေနာက္ က်ေနာ့္ကုိယ္ က်ေနာ္ အထင္ေသး၍ စက္ဆုပ္ရြံရွာမိသည္။
တယ္ျပီး ... ငါ ... မုိက္လံုးၾကီးပါပေကာ...။
သုိ႕ေသာ္ လက္ကေတာ့ ရွိဳ႕မီးကုိ ကုိင္ထားဆဲ။ ခႏၵာေလာင္စာကုိ မီးညွိဖုိ႕ ၾကိဳးစားေနခဲ့ဆဲ...။

မျမဲျခင္း အုတ္တုိင္ေတြႏွင့္ ေဘာင္ကြတ္ထားေသာ ၾသကာသေလာကထဲတြင္ ေျမမွဳန္လူသား မိခင္မွ ေျမမွဳန္လူသားက်ေနာ့္ကုိ ေမြးဖြားခဲ့သည္။ ေသးငယ္ေသာ ေျမမွဳန္ကေလးမ်ားျဖင့္ ျဖစ္တည္ေနေသာ က်ေနာ္သည္ စြဲလန္းျခင္းမ်ားျဖင့္ ခႏၵာဖြဲ႕သည္။ မာနကုိ အုတ္ျမစ္ခ်သည္။ ဘ၀င္တစ္ခုကုိ ေျခေထာက္ျပဳသည္။ ထုိ႕ေနာက္မွ ငါဆုိေတာ့ အတၱသည္ က်ေနာ့္မ်က္ႏွာ၏ ေထာက္တုိင္ လည္ပင္း အျဖစ္ တည္ရွိလာခဲ့သည္။ သုိ႕ေသာ္ က်ေနာ္ မသိေသာ၊ က်ေနာ္မျမင္ႏုိင္ေသာ က်ေနာ္၏ ေနာက္ေက်ာတြင္ ေလာင္ကြ်မ္းေနေသာ ဖြဲမီးမ်ား.... ေလးပင္ ေမာပန္းလြန္းစြာ က်ေနာ္ ထမ္းထားေနခဲ့ရဆဲ။

ေမေမ .... ေကလာသနဲ႕ ေနမိႏၵရကုိ သမီး သတိရတယ္..။ ျပီးေတာ့ ရုိးမေတာင္ေျခ.. ငါးဆူေတာင္ ေတာင္ေပၚက ခ်မ္းေျမ့ဂုဏ္ေ၀ ကုိ လြမ္းတယ္..။

တိတ္ဆိတ္စြာ တုိက္ခတ္လာေသာ ေလျပည္ေအးမ်ား၊ ျငိမ့္ေညာင္းစြာ လွုတ္ခတ္ေနေသာ သစ္ရြက္မ်ား၏ ဂီတ၊ က်ေနာ္ရပ္ေနခဲ့ဖူးေသာ သဲေျမျပင္၏ ပူပူေႏြးေႏြးအာရံု၊ လြင့္ပ်ံလာေသာ ေၾကးစည္သံ...၊
ေျမမွဳန္ေတြထဲ၌ လြန္႕လူးစြာ တည္ရွိေနေသာ အသက္ေငြ႕၏ စိတ္အစဥ္တြင္ အာရံုတစ္ခုသာ ထင္ဟပ္ေနခဲ့သည္။ မြတ္သိပ္စြာ ဆာေလာင္ေနခဲ့ေသာ အရာ...။
ျငိမ္းခ်မ္းျခင္း..။

ေမေမ ... ဒီေန႕ သမီး လူ႕ေလာကထဲကုိ ၀င္ေရာက္လာခဲ့တာ ၈၇၆၆ ရက္ ျဖစ္ခဲ့ျပီ။ သမီး ဘာေတြ လုပ္ခဲ့ျပီးျပီးလဲ...။

ရွင္သန္ေနရေသာ ဒီေန႕တြင္ က်ေနာ္ ေနာင္တကင္းခ်င္ပါသည္။ မေသခ်ာေသာ နံနက္ျဖန္၏ အာရံုဦးထက္ ဒီေန႕၏ နံနက္ခင္းကုိ က်ေနာ္ အားရပါးရ ႏွုတ္ဆက္ခ်င္သည္။ မရိွေတာ့ေသာ အတိတ္ ဒဏ္ရာမ်ား၏ နာက်င္ေနရမွဳအစား ဒီေန႕ က်ေနာ္ ေက်နပ္စြာ ျပံဳးခ်င္သည္။
ေျပာခဲ့ဖူးေသာ စကားတစ္ခြန္းကုိ က်ေနာ္သတိရမိသည္။
ဘယ္သူ႕ကုိမွ ဘယ္ေတာ့မွ အျပစ္မတင္ေတာ့တဲ့သူ ျဖစ္ခ်င္ပါသည္။

ေလာင္ေနေသာ မီးမ်ား၏ ေအာက္ ျငိမ္ျငိမ္သက္သက္ ေအးခ်မ္းခ်င္သည္။ ရွဴရွိဳက္မိေသာ အပုိေလမ်ား၊ မရုိးသားေသာ အသက္တာအတြက္ လူမသိသူမသိ အခုိင္အမာဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခ်ိဳ႕ႏွင့္အတူ ကုိယ့္စိတ္ကုိ ကုိယ္ တံျမက္လွည္း၍ ဖုန္ခါခ်င္သည္။

ေမေမ ... ေမာဟုိက္ႏြမ္းနယ္ေနတဲ့ စိတ္ခႏၵာအတြက္ သမီး အသက္ ၀၀ ရွဴခ်င္တယ္...။

တည္ျငိမ္ျခင္း၊ ျငိမ္သက္ျခင္း၊ ပစၥဳပန္၊ သတိ။
ထုိသူမ်ားႏွင့္ က်ေနာ္ မိတ္ေဆြဖြဲ႕ပါမည္။ ျငိမ္းခ်မ္းျခင္း၊ သိမ္ေမြ႕ျခင္း၊ စိတ္ေလွ်ာ့ျခင္းနယ္ပယ္မ်ားသုိ႕ က်ေနာ့္ ခရီးကုိ ဦးတည္ပါမည္။ ၾကမ္းတမ္းေသာ ခရီးလမ္းတြင္ ထမ္းေနရေသာ ၀န္မ်ား ငွက္ေမြးတစ္ေခ်ာင္းပမာ ျဖစ္ေစဖုိ႕ က်ေနာ္ တာ၀န္ယူခ်င္သည္။ ပုိင္ဆုိင္ရာ ဘာမွမရွိခဲ့ေသာ ေျမမွဳန္လူသားက်ေနာ္သည္ အေနာက္ဘက္ကမ္းတြင္ ေနသူရိန္ ေမးတင္ေသာအခါ ေျမၾကီးေအာက္တြင္သာ အိပ္စက္နားခုိရပါလိမ့္မည္။

ေမေမ ... ဒီေန႕ သမီး.. ၂၄ ႏွစ္ ျပည့္ ခဲ့ ျပီ ....။


(ဇူလုိင္လ ၂၂ရက္ ၂၀၁၁ တြင္ က်ေရာက္ေသာ ၂၄ႏွစ္ျပည့္ေမြးေန႕အတြက္ က်ေနာ္ ဖြဲ႕ဆုိပါသည္။ )
ေဇာ္။

No comments: