အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Tuesday, July 26, 2011

ျဖတ္တုိက္သြားတဲ့ .... နံနက္ခင္း

ကြန္ျပဴတာကုိ စူးစူးစုိက္စုိက္ၾကည့္ေနခဲ့ေသာ အၾကည့္မ်ား၊ စားပြဲေပၚမွ စာရင္းစာအုပ္မ်ားႏွင့္ လံုးေထြးေနခဲ့ရေသာ အခ်ိန္မ်ား ကုန္ဆံုးသြားခဲ့ၾကျပီ။ ေျပာင္းလဲေနေသာ နာရီလက္တံမ်ားႏွင့္အတူ ႏုိက္ဒ်ဴတီလဲ ကုန္ဆံုးသြားခဲ့ျပီ။ ဖုန္းထဲ၀င္လာေသာ ဟက္ပီးဘက္ေဒး ႏဳွတ္ဆက္စာတစ္ေစာင္၏ ေအာ္ျမည္သံေၾကာင့္ ဒီေန႕ က်ေနာ့္ေမြးေန႕မွန္း သတိရမိသည္။
ကုန္ဆံုးသြားေသာ အခ်ိန္ေတြႏွင့္အတူ က်ေနာ္လဲ တစ္စစ ကုန္ဆံုးေနခဲ့ျပီ။

ထုိင္ေနရသည္မွာ ၾကာလြန္းခဲ့၍ နာက်င္ကုိက္ခဲေနေသာ ခႏၵာကုိယ္ကုိ တစ္ခ်က္အေညာင္းဆန္႕ရင္း ထုိင္ရာမွ ျဖည္းညင္းစြာ က်ေနာ္ ထရပ္လုိက္သည္။ က်ေနာ္ႏွင့္အတူ က်ေနာ့္ စိတ္အစဥ္သည္လဲ ထုိင္ေနရာမွ ထရပ္ခဲ့ပါျပီ။ အာရုဏ္သည္ နံနက္ခင္းကုိ ေသာင္းေသာင္းဖ်ဖ် ၾကိဳဆုိရန္ အားယူေနခဲ့သည္။

သိမ္းဆည္းစရာ ရွိသည္မ်ား သိမ္းဆည္း၍ က်ေနာ္ အိမ္ျပန္ရန္ျပင္ဆင္ခ်ိန္၌ ေမာနင္းဒ်ဴတီအတြက္ လူမ်ား တစ္ဖြဲဖြဲေရာက္လာခဲ့ၾကျပီ။ ဟက္ပီးဘက္ေဒး ႏွုတ္ဆက္သံ .. ေမာနင္းဟု ေအာ္ျမည္သံမ်ားသည္ လက္ပံပင္ေပၚ ဇရက္က်သည့္ႏွယ္ ရံုးတစ္ခုလံုး ျပန္႕က်ဲလွ်က္။ တစ္စစီလုိက္ေကာက္ရလွ်င္ အမွုိက္ကား တစ္စီးစာေလာက္ ရႏုိင္မည္လားမသိ။ က်ေနာ္ ပါးပါးေလး ေတြးျဖစ္ခဲ့ေသးသည္။ ေမြးေန႕၏ နံနက္ခင္းသည္ ဆူညံပြက္ေလာရုိက္ေနသည္ကေတာ့ အမွန္။

ရံုးမွထြက္လာေသာ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ က်ေနာ္ရင္ဆုိင္လာရေသာ မ်က္ႏွာမ်ားသည္ အလွ်ံမီးမီးထင္ဟပ္လွ်က္ ရွိၾကသည္။ ေႏြရာသီ၏ အခုိးအေငြ႕ တံလွ်ပ္မ်ားကုိ ထုိသူမ်ား၏ မ်က္ႏွာ ၾကမ္းျပင္ေပၚ၌ က်ေနာ္ ျမင္ေတြ႕ေနရသည္။ က်ေနာ္ေရာ ျငိမ္းခ်မ္းပါရဲ႕လား။
ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ တုိးတုိးဖြဖြ က်ေနာ္ေမးမိေတာ့ ေလပူေတြႏွင့္ အုိက္ေလွာင္ဆဲ။

ထုိင္ခံုေနရာတစ္ခုအတြက္ စစ္ေၾကျငာေနၾကေသာသူမ်ားကုိ က်ေနာ္ ျမင္ရသည္။ မလုိအပ္ေသာ စကားအပုိမ်ားႏွင့္ မ်က္ႏွာသစ္ၾကေသာ သူမ်ားကုိလဲ က်ေနာ္ျမင္ရသည္။ ျဖာက်လာေသာ ေနေရာင္ျခည္ႏွင့္အတူ " ငါ " ေပါင္းမ်ားစြာ က်ေနာ္ ျမင္ေနရသည္။ က်ေနာ္ သိမ္ငယ္လုိက္ေလျခင္း။

ေမြးေန႕မတုိင္ခင္ နံနက္ခင္းတစ္ခုတြင္ နံနက္စာစားရင္ ( က်ေနာ့္လက္ေထာက္ ) အကုိၾကီး ဂြ်န္ ႏွင့္ ေျပာခဲ့မိေသာ အေၾကာင္းအရာေလး က်ေနာ္ အမွတ္ရမိသည္။ အရင္တုန္းကလဲ က်ေနာ္တုိ႕ တစ္ရက္တြင္ ၂၄နာရီ အျပည့္ရခဲ့သည္။ အခုလဲ က်ေနာ္တုိ႕ ၂၄နာရီအျပည့္ရေနၾကသည္။ ဘာ့ေၾကာင့္ အခု က်ေနာ္တုိ႕ အခ်ိန္မရွိရသနည္း။ အရင္တုန္းကလဲ က်ေနာ္တုိ႕ အစားအစာ၊ ေရ၊ ေအာက္ဆီဂ်င္ ႏွင့္ အရွက္လံုရန္ ရာသီဥတုႏွင့္ လုိက္ေလ်ာညီေထြေသာ အ၀တ္အစားမ်ားသာ လုိအပ္ခဲ့ၾကသည္။ အခုလဲ အစားအစာ၊ ေရ၊ ေအာက္ဆီဂ်င္ ႏွင့္ အရွက္လံုရန္ ရာသီဥတုႏွင့္ လုိက္ေလ်ာညီေထြေသာ အ၀တ္အစားမ်ား သာ လုိအပ္ေနၾကဆဲျဖစ္သည္။ ဘာ့ေၾကာင့္မ်ား အဓိက မဟုတ္ေသာ အေၾကာင္းအရာေတြ က်ေနာ္တုိ႕ ပုိ၍ လုိခ်င္ေနၾကရပါသနည္း။
စဥ္းစားရင္း က်ေနာ္ ထမင္း နင္သြားခဲ့ရဖူးပါသည္။ က်ေနာ္လဲ လုိအပ္တာထက္ ပုိစားလုိက္မိ၍ပဲ ျဖစ္ရမည္။

ေနသည္ တစ္ျဖည္းျဖည္း နံနက္ခင္းကုိ ပုိ၍ အသက္၀င္လာေနေစခဲ့သည္။ က်ေနာ္သည္လဲ တစ္ျဖည္းျဖည္း ရုပ္လံုးၾကြလာခဲ့ပါျပီ။ ထုိ႕အတူ အေရးအေၾကာင္းမ်ားလဲ ထင္ဟပ္လာခဲ့သည္။ ေျပာင္းလဲေနေသာ သေဘာသဘာ၀ၾကီးထဲတြင္ က်ေနာ္တစ္ေယာက္တည္း ရပ္ေန၍ မရမည့္အတူတူ လမ္းေလွ်ာက္ခ်င္သည္။ စိတ္ေအးလက္ေအးသာ လမ္းေလွ်ာက္ခ်င္ပါသည္။ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ ေလွ်ာက္ရမည္လဲဆုိသည္ကုိ က်ေနာ္ မစဥ္းစားခ်င္ေတာ့ပါ။ ေလွ်ာက္ႏုိင္သေလာက္ က်ေနာ္ စိတ္ေအးလက္ေအးသာ ေလွ်ာက္ခ်င္ပါသည္။

ေမြးေန႕နံနက္ခင္း၌ ျမင္ျမင္သမွ် လူမ်ားကုိ က်ေနာ္ လုိက္ၾကည့္ျဖစ္ခဲ့သည္။ ၾကည့္ေသာသူ ျမင္၏ ဆုိသကဲ့သုိ႕ က်ေနာ္လဲ ၾကည့္သမွ် ေတြ႕ပါသည္။ ထုိသူမ်ားအားလံုး ဆီမ်ားျဖင့္သာ မ်က္ႏွာမ်ားကုိ လိမ္းျခယ္၍ အလွဆင္ထားၾကေလသည္။

ေနမင္းသည္ သူ၏ ထံုးတမ္းစဥ္လာအတုိင္းပင္ ေကာင္းကင္ ထုိင္ခံုတြင္ ထုိင္၍ ေလာက ပိတ္သားျပင္ကုိ ၾကည့္ရွဳေနခဲ့ျပီ။ က်ေနာ္သည္လဲ ေနၾကာတစ္ပြင့္ ျဖစ္ခ်င္ခဲ့ပါသည္။


( ဇူလုိင္လ ၂၇ရက္ေန႕တြင္ က်ေရာက္ေသာ အကုိ (ေဒါက္တာ) ထက္ေအာင္ ( ဧရာ၀တီသား ဘေလာ့ပုိင္ရွင္) ျငိမ္းခ်မ္းပါေစ။)
ေဇာ္။

1 comment:

အလင္းသစ္ said...

ေမြးေန႕လက္ေဆာင္ေလးမိုက္တယ္။။။။