အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Friday, April 8, 2011

ေနမထြက္ေသာေန႕

နံနက္ အာရုဏ္ဦးပါ
အလင္းေရာက္မလာခဲ့ဘူး

တေရြ႕ေရြ႕သြားေနတဲ့ စကၠန္႕တံနဲ႕အတူ
မလုပ္ေတာ့ဖုိ႕ ဆံုးျဖတ္လုိက္တဲ့ အရာေတြ ရွိတယ္
ငါ ရင့္က်က္သင့္ျပီ

ေမေမ
အမွားအယြင္းေတြထဲ
နာက်င္မွုနဲ႕ က်ေနာ္ ၀င္တုိက္မိေလတုိင္း
ေကာင္းကင္တစ္ဖက္စြန္းက
ေမေမ့ရင္ခြင္ကုိ အရွင္လတ္လတ္ ငတ္မြတ္ရတယ္

မာယာဗလပြနဲ႕
ေလာကေတာနက္နက္ထဲ
က်ီးလန္႕စာစား ျဖစ္ေနရသမွ်
ေမေမ
က်ေနာ္ အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္...။


ေဇာ္။

2 comments:

လင်းခေတ်ဒီနို said...

မာယာဗလပြနဲ႕
ေလာကေတာနက္နက္ထဲ
က်ီးလန္႕စာစား ျဖစ္ေနရသမွ်
ေမေမ
က်ေနာ္ အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္...။

:)
သိပ္ေကာင္းတယ္ ခံစားလိုက္ရတာ နင့္ေနတာပဲ

Unknown said...

အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္...ဟူး..
အေႏြးေထြးဆံုး အေမ့အိမ္...
ကုိငွက္ႀကီး သီခ်င္းေလး ညည္းရင္းေပါ့... :)