အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Sunday, April 17, 2011

က်ေနာ္နဲ႕ ေနရာ

စပါးႏွံေတြ မသီးပြင့္တဲ့
လယ္ကြင္းေတြ မရွိတဲ့
ဟီရိၾသတပ နားမလည္တဲ့ အရပ္ေဒသက
ဇိမ္ခံပစၥည္းေတြၾကား
ပကာသန အေငြ႕အသက္ေတြ
ဟန္ေဆာင္ပန္ေဆာင္ အသံုးအႏွုန္းေတြ
၀တၱရားေက် အျပံဳးေတြ
က်ေနာ္ လူမျဖစ္ခ်င္ေတာ့ဘူး

အသက္မပါတဲ့ အစဥ္အလာေတြနဲ႕
ေအးစက္စက္ ေပြ႕ဖက္မွဳေတြၾကား
က်ေနာ္မေပ်ာ္ပါဘူးဗ်ာ
အိမ္ျပန္ရက္ကုိသာ လက္ခ်ိဳးေရေနခဲ့မိတာ

အမ်ားသူငါ အားက်ေနတဲ့ ေနရာမွာ
ခက္ခက္ခဲခဲ အသက္ရွဴေနရတယ္
လူတစ္ခ်ိဳ႕ ဂုဏ္ယူတတ္ၾကတဲ့ အမုိးအကာေအာက္
စားေနရတဲ့ ထမင္းလုတ္ေတာင္
က်ေနာ္ ျမိဳမက်ဘူး

ပကာသနနဲ႕ လက္လက္ထေနတဲ့
အစြယ္ထြက္ဘီလူးေတြၾကား
နံနက္ျဖန္အေၾကာင္းေတြးလုိက္မိတုိင္း
သက္ျပင္းေမာနဲ႕က်ေနာ္
ႏွစ္ကုိယ့္တစ္စိတ္ ျဖစ္လုိ႕...

ကုိယ့္ေနရာမဟုတ္တဲ့ေဒသမွာ
သူတုိ႕ေပ်ာ္ေနတာ ျမင္ရေတာ့
ေဒါင္းေယာင္ေဆာင္ေသာ က်ီး ဥပမာကုိ
က်ေနာ္ သတိရတယ္

ေမေမ
တကယ္ဆုိ
က်ေနာ္တုိ႕အရပ္မွာ
သဘာ၀ေတြ ေပါပါတယ္
လတ္ဆတ္ျခင္းေတြ လွိဳင္လွဳိင္ထရင္း
ရုိးသားျဖဴစင္မွဳေတြ ဆယ့္ႏွစ္ရာသီ အခုိင္လုိက္ ပြင့္ၾကတယ္
ေျပာရင္းဆုိရင္းပါပဲ
ေမေမရယ္
ေက်းေတာနံ႕ကုိ က်ေနာ္ ခ်ဥ္ခ်င္းတပ္မိတယ္

တကယ္ပါ ေမေမ
မိဘဆုိတဲ့ ထမ္းပိုးသာ က်ေနာ့္ပခံုးထက္ ရွိမေနခဲ့ရင္
က်ေနာ္ဆုိတာ
အမိေျမမွာသာ ေျမၾကီးျဖစ္ခ်င္ခဲ့တဲ့ေကာင္။

ေဇာ္။

1 comment:

သြယ္လင္းဆက္ said...

*တကယ္ပါ ေမေမ
မိဘဆုိတဲ့ ထမ္းပိုးသာ က်ေနာ့္ပခံုးထက္ ရွိမေနခဲ့ရင္
က်ေနာ္ဆုိတာ
အမိေျမမွာသာ ေျမၾကီးျဖစ္ခ်င္ခဲ့တဲ့ေကာင္*

အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ကိုယ္ဟာကိုယ္ဘာမွမေရးျဖစ္ေတာ့ေပမယ့္ ဒီလိုကဗ်ာေကာင္းေတြေၾကာင့္ တစ္ခုခုေတာ့ေရးျဖစ္သြားတယ္။ ကဗ်ာအသံုးအႏံႈးေတြ အခုေနာက္ပိုင္းေတာ္ေတာ္လွလာတယ္။ တစ္ေၾကာင္းဆိုတစ္ေၾကာင္း ရင္ထဲေရာက္တယ္။ ေက်းဇူး ေဇာ္....