အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Wednesday, May 25, 2011

က်ေနာ္ ... ေရတစ္ဘူး ... ဖိနပ္တစ္ရံ ... ေႏြရာသီ

မေန႕ညက က်ေနာ္ အိပ္မက္မက္သည္။
ဖိနပ္တစ္ရံ ေရတစ္ဘူးသာပါေသာ က်ေနာ္ ေနပူပူေအာက္တြင္ အရိပ္မဲ့စြာ ဦးတည္ရာမဲ့ ေလွ်ာက္လွမ္းလာခဲ့သည္။
ေခါင္းကုိ ငံု႕၍ တစ္လွမ္းခ်င္း ေလွ်ာက္လွမ္းလာခဲ့ရင္းက စိန္ပန္းပြင့္အေၾကြမ်ားကုိ က်ေနာ္ေတြ႕ရသည္။ ေႏြအပူကုိ အံတုျပီး ပြင့္လန္းတတ္ေသာ စိန္ပန္းပြင့္မ်ား ... အပင္ကပဲ လက္မခံ၍လား၊ ေလေျပကပဲ က်ီစယ္၍လား .. က်ေနာ့္ေျခရင္းတြင္ လွပစြာ လွဲေလ်ာင္းေနၾကသည္မွာ ဖဲကတၱီပါထက္ အိပ္ေပ်ာ္ေနၾကသည့္ႏွယ္။
ရုတ္တရက္ က်ေနာ္ေတြးျဖစ္ခဲ့ပါသည္။ ေျမၾကီးကုိ မၾကည့္လုိ၍ ရင္ေကာ့ေခါင္းေမာ့ေနသူမ်ား တစ္ေန႕တြင္ ေျမၾကီး၏ ရင္ခြင္၌သာ ျငိမ္သက္စြာ လဲေလ်ာင္းရလိမ့္မည္။ မည္သုိ႕ပင္ ၀င့္ၾကြားစြာ ပင္ျမင့္ယံ သဇင္ခက္ပင္ ျဖစ္လင့္ကစား ေျမၾကီး၏ ယုယေႏြးေထြးျခင္း၌သာ ခရီးဆံုးေပလိမ့္မည္။

" လတ္လတ္ေရ ..... ငါတုိ႕ေတာင္ လူၾကီးေတြ ျဖစ္လာၾကျပီေနာ္ ...."

ရုတ္တရက္ နႏၵာက အျပံဳးေလးႏွင့္လာေျပာသည္။ က်ေနာ္ ဘာမွ ျပန္မေျပာျဖစ္ခဲ့ပါ။ လူၾကီးႏွင့္ လူငယ္ၾကား တစ္ခ်ိဳ႕လူမ်ားထင္သလုိ အသက္တစ္ခုသာ ကြာျခားတတ္သည္ဆုိလွ်င္ ကမၻာၾကီး အုိဇုန္းလႊာ ေပါက္လိမ့္မည္မထင္။ ႏ်ဴကလိယေၾကာင့္ DNA ပ်က္စီးျခင္းမ်ားလဲ ၾကံဳရမည္မထင္။ အုိင္းစတုိင္းႏွင့္ ႏ်ဴတန္၊ ဂေရဟမ္ဘဲလ္တုိ႕ ဒီေန႕အထိ ရွင္သန္လိမ့္မည္မဟုတ္။
ထားပါ....။ က်ေနာ္ ဆက္ေလွ်ာက္ခဲ့သည္။

" ေဇာ္ဂ်ီရယ္... ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနပါဟ .... "

ပါးစပ္ကုိ ဆယ္လက္မခန္႕ျဖဲ၍ ေအာင္ေက်ာ္သူက ေျပာသည္။ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနျခင္းဆုိသည့္ ေခါင္းစဥ္ေအာက္၌ မနာလုိျခင္းမ်ား၊ ေလာဘမ်ား၊ ရန္လုိျခင္းမ်ား၊ ေဒါသမ်ား...... က်ေနာ္ ခပ္ေရးေရး ျမင္ေနရဆဲ။
ေအာင္ေက်ာ္သူ႕ကုိ က်ေနာ္ ျပန္ေမးလုိက္ခ်င္ပါသည္။ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနျခင္းတြင္ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ ေလးစားမွဳမ်ား ရႏုိင္ပါသလား။ က်ေနာ္ မေမးျဖစ္ခဲ့ေတာ့ပါ။ အျပံဳးျဖင့္သာ ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္။

တစ္ေနရာ၌ တုိက္မိမလုိျဖစ္၍ က်ေနာ္ေမာ့ၾကည့္ုလိုက္ေတာ့ က်ေနာ္ ခ်စ္ခင္ရေသာ ညီေနပုိင္။

" မေဇာ္ ... ညီ ၾကိဳးၾကာ ၇၅ေကာင္ ရျပီ.. သိလား....။ စာရြက္ေပၚမွာ ေအာ္တုိေရးခုိင္းဖုိ႕ ညီ လူလုိက္ရွာလုိက္ဦးမယ္ဗ်ာ.... '

က်ေနာ့္ဆီက တံု႕ျပန္မွဳကုိေတာင္ သူ မေစာင့္ႏုိင္။ ပ်ာယီးပ်ာယာျဖင့္ သူ ထြက္သြားသည္။ အပုိလုပ္၍ အလုပ္ပုိေနတာ ဆုိသည့္ စကားေလး က်ေနာ္ သတိရမိသည္။ က်ေနာ္တုိ႕ ေန႕စဥ္ လူေနမွဳ ဘ၀တြင္ ဘယ္ေလာက္မ်ား အပုိေတြ လုပ္မိ၍ အလုပ္ေတြ ပုိေနခဲ့ျပီးပါျပီလဲ။ က်ေနာ့္အသက္ ၁၇ႏွစ္ ျပည့္ေသာေန႕က အကုိရဲေနာင္၀င္းျမင့္ ေျပာခဲ့ဖူးတာ အမွတ္ရသည္။

" Chatter box ... အပုိမလုပ္နဲ႕ .. ေကာင္းေကာင္းေန ... " တဲ့

က်ေနာ္... ညီေနပုိင္ကုိ အျပစ္မတင္မိပါ။ ညီသည္ က်ေနာ့္ညီကေလးသာ ျဖစ္သည္။ က်ေနာ့္ညီကုိ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ္ခ်စ္ရမည္သာ။

ေတြးရင္း ေငးရင္း က်ေနာ္ဆက္ေလွ်ာက္လာခဲ့မိေတာ့ ေရွ႕မနီးမေ၀းဆီက လမ္းေဘးခံုတြင္ထုိင္ေနေသာ ေႏြဦးႏွင့္ ဟိန္းလတ္ကုိ က်ေနာ္ေတြ႕ရသည္။ က်ေနာ္ သူတုိ႕ႏွစ္ေယာက္ကုိ ျပံဳးရယ္ျပရင္း ေႏြဦးမ်က္ႏွာ သုန္မွဳန္ေနတာ သတိထားမိခဲ့သည္။

" ေဇာ္လတ္ရာ... ငါ အရမ္းပူေလာင္ေနရတယ္... လုိခ်င္တာေတြ အရမ္းမ်ားေတာ့ ပူေလာင္လုိက္တာဟာ.... "

က်ေနာ္ မ်က္ခံုးတစ္ခ်က္တြန္႕မိေတာ့ ဟိန္းလတ္က ရယ္သည္။

" စာမ်ားမ်ားဖတ္ေနာ္ သူငယ္ခ်င္း.... နင့္အိမ္ကုိ နင္ဖတ္ဖုိ႕ စာအုပ္ေတြ ငါ သြားပုိ႕ထားတယ္.... "

ဟိန္းလတ္စကားသံက က်ေနာ့္နားထဲတြင္ သကာေရအလား ခ်ိဳျမိန္လြန္းလွသည္။ ပူျပင္းေသာ ေႏြရာသီေအာက္ ငုတ္တုတ္ထုိင္ရင္း ပူေနေသာ ေႏြဦးႏွင့္ လူၾကီးလုပ္ရတာ ပင္ပန္းတယ္ဟုဆုိေသာ ဟိန္းလတ္ ... သူတုိ႕ႏွစ္ေယာက္ကုိ ႏွုတ္ဆက္ျပီး က်ေနာ္ ဆက္ထြက္လာခဲ့မိသည္။

ေနက ျပင္းလြန္းေတာ့ က်ေနာ္ ရင္ေတြ ပူလာသည္။ ေရလဲ ဆာလာသျဖင့္ ေရဘူးကုိဖြင့္၍ တစ္ရွိဳက္မက္မက္ က်ေနာ္ေမာ့ေသာက္လုိက္သည္။ အရသာရွိလုိက္သည့္ ျဖစ္ျခင္း။
ရုတ္တရက္ ေနာင္ေနာင္ က်ေနာ့္အနား ေရာက္လာခဲ့သည္။

" လတ္လတ္.... နင္ ဟုိေန႕က နင္ေရးတဲ့ ကဗ်ာေတြနဲ႕ပတ္သတ္ျပီး ငုိေတာ့ ငါ စိတ္မေကာင္းဘူးဟာ... အဲ့ဒီ ဆုိက္က နင့္ကဗ်ာေတြကုိ တင္တာ မၾကိဳက္ဘူးဆုိရင္ မတင္နဲ႕ေပါ့ သူငယ္ခ်င္းရ... ဒီမွာ သူငယ္ခ်င္း .. ငါတုိ႕ စာေရးတဲ့သူေတြဆုိတာ ကုိယ္ေရးလုိက္တဲ့စာကုိ ဘယ္သူေတြက ဖတ္ေနၾကသလဲ ဆုိတာကုိ လုိက္ၾကည့္ေနဖုိ႕ထက္ ငါ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ဘယ္လုိေရးမလဲဆုိတာပဲ အေရးၾကီးတယ္... ငါကေတာ့ ငါ့ကဗ်ာေတြကုိ တတ္ႏုိင္သမွ် အစြမ္းကုန္အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ေရးလုိက္တယ္.... ေကာင္းတယ္ မေကာင္းဘူးဆုိတာ ငါ့အလုပ္မဟုတ္ေတာ့ဘူး... ဘယ္သူဖတ္တယ္ မဖတ္ဘူးဆုိတာလဲ ငါ့စိတ္ထဲမွာ မရွိေတာ့ဘူးရယ္... မဖတ္ၾကလုိ႕လဲ ငါ မခံစားရပါဘူး... ခ်ီးက်ဴးတာကုိလဲ ငါမသိေတာ့ဘူး...။ "

လင္းစက္ရာရယ္လုိ႕ နင့္ကဗ်ာေတြ ေအာင္ျမင္တာ နင္ထားခဲ့တဲ့ အဲ့ဒီလုိ စိတ္ေၾကာင့္မ်ားလား ေနာင္ေနာင္ရယ္..... က်ေနာ္ တိတ္တဆိတ္ ေတြးျဖစ္ခဲ့မိသည္။ ေသာက္ေနေသာ ေရထက္ ေနာင္ေနာင့္စကားသံက ပုိ၍ ေအးျမေနသေယာင္။ အေပ်ာ္ပဲေရးေရး၊ အတည္ပဲေရးေရး... စာေရးျခင္း၌ က်ေနာ္ေပ်ာ္ေမြ႕လွ်င္ စာေရးေသာ အလုပ္သည္ က်ေနာ့္အလုပ္သာ ျဖစ္သည္။ က်န္ေသာက႑မ်ား၌ က်ေနာ္ဆုိတာ လုိအပ္ေသာ အရာေတာ့ျဖင့္ မဟုတ္။ စမ္းေခ်ာင္းႏွင့္ ပင္လယ္ တစ္ခ်ိန္ေတာ့လဲ ေပါင္းဆံုရမည္သာ။ တမင္သက္သက္ လုပ္ယူေသာ အရာမ်ားသည္ ေရရွည္တည္တံ့ျခင္းမရွိဟု က်ေနာ္ၾကားခဲ့ဖူးပါသည္။

" ဟုတ္ကဲ့ေနာင္ေနာင္.... နင္ေျပာခဲ့တဲ့ အဲ့ဒီစကားတစ္ခြန္းကုိ ငါခ်ေရးထားလုိက္ပါတယ္ဟာ.... "

က်ေနာ္ေလးေလးနက္နက္ တည္တည္ၾကည္ၾကည္ ေျပာလုိက္ေတာ့ ေရွ႕သြားေလးႏွစ္ေခ်ာင္းေပၚေအာင္ ေနာင္ေနာင္ျပံဳးခဲ့သည္။ သူ႕အျပံဳးသည္ သူ႕ကဗ်ာမ်ားႏွင့္ လုိက္ဖက္ညီစြာ ၾကည့္ေမြ႕လွသည္။ က်ေနာ္သည္လဲ စိတ္လက္ေပါ့ပါးစြာ ျပံဳးရယ္ခဲ့မိသည္။

" ကုိယ္က စာေရးဖုိ႕ စိတ္အားထက္သန္မွေတာ့ သူမ်ားက ေ၀ဖန္တာေတြ .. ခနဲ႕တာေတြ.. ကဲ့ရဲ႕တာေတြကုိ ခံႏုိင္ရည္ ရွိရမွာေပါ့ ေဇာ္ေလးရဲ႕ ... "

ကုိယ့္အေတြးႏွင့္ကုိယ္ ေခါင္းငံု႕ေလွ်ာက္လာေနရင္းက နားနားကပ္ေျပာလုိက္ေသာ ေနာင္ရုိးျမတ္အသံၾကား၍ က်ေနာ္ ရုတ္တရက္ ေမာ့ၾကည့္လုိက္မိသည္။ ေနာင္ရုိးျမတ္ မ်က္၀န္းမ်ား.. စူးလက္ေတာက္ပေနၾက၏။

" ေဇာ္ေလး ..... ကုိယ္လုပ္စရာရွိတာကုိသာ လုပ္.. ကုိယ္မွားရင္ ေတာင္းပန္လုိက္.... မာနဆုိတာ ေနရာတုိင္း ထားရမယ့္အရာမဟုတ္ဘူး... အဲ့ဒီလုိမွ မေတာင္းပန္ခ်င္ဘူးဆုိရင္ အဆက္အဆံ မလုပ္နဲဲ႕ေတာ့... "

ႏွုတ္ခမ္းကုိ တင္းတင္းေစ့၍ ေျပာေနေသာ ေနာင္ရုိးျမတ္ကုိ ၾကည့္ရင္း က်ေနာ့္တြင္ အားက်စိတ္ တစ္စံုတစ္ရာ ၀င္လာခဲ့သည္။ တစ္စံုတစ္ေယာက္ႏွင့္ အဆက္အဆံမလုပ္တုိင္း ကုိယ့္ကမၻာက်ဥ္းေျမာင္းသြားသည္ဆုိေသာ စကားေလးကုိလဲ သတိရမိသည္။ မာနႏွင့္ ဆက္ဆံေရး က်ေနာ္ ေ၀ခြဲမရ ျဖစ္ရသည္။
တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ ေနရာမ်ားတြင္ ေနာင္ရုိးျမတ္၏ ျပတ္သားျခင္းမ်ိဳး က်ေနာ့္တြင္ ရွိခ်င္မိသည္။

" မေတြ႕ခ်င္ေတာ့ဘူးဆုိတာ မွန္ကန္တဲ့ ျပႆနာ ေျဖရွင္းခ်က္မဟုတ္ဘူး ေဇာ္ရဲ႕ ... "

ကုိမုိးေဇာ္လြင္ လွမ္းေျပာလုိက္ေသာ စကားကုိ ၾကားရေတာ့ က်ေနာ္ ခလုတ္တုိက္မိမတတ္ ျဖစ္သြားရသည္။ က်ေနာ္ ရင္ေတြပူလုိက္သည့္ျဖစ္ျခင္း။ တကယ္က က်ေနာ္ မေခၚေျပာ မဆက္ဆံလုိ႕လဲ ဘာမွမျဖစ္ပါ။ သုိ႕ေသာ္ ညီအမဆုိေသာ သံေယာဇဥ္က က်ေနာ့္ကုိ တင္းတင္းရင္းရင္း ရစ္ပတ္ေႏွာင္ဖြဲ႕ေနသည္။ က်ေနာ္ ဘာလုပ္ရမည္နည္း။

အမဥမၼာလွုိင္၏ ညီအမေတြ ဆုိေသာ စကားလံုးသည္ က်ေနာ့္ကုိ သတိေပးဆုိင္းဘုတ္တစ္ခုႏွယ္ ျပဆုိေနသည္။ သံေယာဇဥ္သည္ ဖြဲမီးႏွင့္တူသည္။ ေႏြရာသီ၌ မီးလွံဳျခင္းႏွင့္ တူသည္။
က်ေနာ့္သည္လဲ ေႏြရာသီ၌ မီးလွံဳေသာ လူသား ျဖစ္ခဲ့သည္။

က်ေနာ္ခ်စ္ေသာ အကုိခ်မ္းႏွင့္ အမပြင့္... ျပီးေတာ့ ဦးပီ... ခပ္ေ၀းေ၀းက ေလွ်ာက္လာေနၾကသည္။ က်ေနာ္ အားရ၀မ္းသာ ျပံဳးျပမိေတာ့ အမပြင့္က က်ေနာ့္ကုိ လွမ္းေျပာသည္။

" ေဇာ္... ဦးသုမဂၤလ တရားေတြ နားေထာင္ေနာ္ .... "

က်ေနာ္ ႏွစ္ႏွစ္ျခိဳက္ျခိဳက္ ျပံဳးျဖစ္ခဲ့ပါသည္။

" တကယ္က က်ေနာ္ အသက္ရွဴဖုိ႕ လုိေနတာပါ အမပြင့္ရယ္.... "

က်ေနာ္တီးတုိးေရရြတ္မိခ်ိန္ အျပံဳးမ်ားျဖင့္ သူတုိ႕ ေ၀းေ၀းမွာ က်န္ရစ္ခဲ့သည္။

ေႏြသည္ အလြန္တရာ ပူျပင္းလြန္းလွသည္။ ေရတစ္ဘူး ဖိနပ္တစ္ရံႏွင့္ ေလွ်ာက္လွမ္းလာခဲ့ေသာ က်ေနာ္ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ခရီးဆံုးမည္နည္း။ ေလွ်ာက္လွမ္းလာခဲ့ေသာ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ မည္သုိ႕ေသာ သူမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံုရဦးမည္နည္း။ မည္သုိ႕ေသာ စကားမ်ားျဖင့္ ေျပာဆုိ ႏွုတ္ဆက္ရဦးမည္နည္း။

ပသုိ႕ဆုိေစ.. က်ေနာ္ မသိေသာ က်ေနာ့္အိပ္မက္ထဲတြင္ က်ေနာ္တစ္ေယာက္တည္း ခရီးဆက္ေနဆဲ.....။


ေဇာ္။

3 comments:

ေစာ(အဝါေရာင္ေျမ) said...

လူတစ္ေယာက္ဟာ အျမဲ ေနပူထဲမွာ ေလွ်ာက္ေနရတယ္လို ့ မေတြးရဘူး။ အိမ္မက္ကေတာ့ အိမ္မက္ေပါ့။ မိဘ ဆိုတာ အိမ္ေခါင္မိုးလို မိုးကာေပးသူ၊ ေဆြမ်ိဳးသားျခင္းဆိုတာ နံရံေတြလို ကာရံေပးသူေတြေပါ့။
အေပါင္းအသင္းေတြကေတာ့ တခါတရံ အရိပ္၊ တခါတရံ အရိပ္ခိုသူ၊ တခါတရံ ယွဥ္တြဲးသြားသူေပါ့။

Angelhlaing(May everybody be happy and healthy! said...

မမ ေစာ(အဝါေရာင္ေၿမ) ေပးတဲ႕ ကြန္မန္႕ေလး သေဘာတယ္ ေဇာ္... ခံစားအားေပးလွ်က္ပါ ..ေဇာ္။

Anonymous said...

ကဗ်ာေရး..စာေရးေကာင္းလွပါတယ္။အားလဲက်မိတယ္။ၾကိဳးစားၿပီးစာေကာင္းေလးေတြေရးနိုင္ပါေစလို႔ဆႏၵၿပဳလိုက္ပါတယ္။