အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Wednesday, April 15, 2009

ျဖစ္ခဲ့သမွ်အလြဲမ်ား

ကြ်န္ေတာ္ဗ်ာ မေျပာခ်င္ေတာ့ပါဘူး။ မေျပာခ်င္ဘူးဆုိမွ မေနႏုိင္ မထုိင္ႏုိင္ ေျပာခ်င္စိတ္ေတြလြန္ကဲေနတယ္ေလ။ ရွက္ရွက္နဲ႕ပဲ ေရွ႕မ်က္ႏွာေနာက္ထားျပီးေျပာလုိက္ရရင္ေတာ့ျဖင့္ အဲ့ဒီေန႕ကေပါ့။ ကြ်န္ေတာ္ရယ္ ကြ်န္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းမ မီယာ (ဖိလစ္ပုိင္သူ) ရယ္ ေစ်း၀ယ္ထြက္ျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္ေလ။
ကြ်န္ေတာ္က သြားေလ့သြားထမရွိေတာ့ ၀ါသနာမပါပါဘူး။ ( ပိုက္ဆံက မရွိဘူးကိုး။ ဟီးဟီး။ ) ကြ်န္ေတာ္က အပ်င္းထူေနခဲ့တာဗ်။ ဒါေပမယ့္ သူက အေ၀းၾကီးကေန ကြ်န္ေတာ့္အေဆာင္အထိ တကူးတက တကၠစီနဲ႕လာေခၚရတဲ့သူဆုိေတာ့ အားနာျပီး ( အေခ်ာင္ ဖရီး) ပါသြားရေတာ့တာေပါ့။
ဒီလုိနဲ႕ က်ေနာ္တုိ႕ ေစ်းေရာက္ေတာ့ မီယာက၀ယ္၊ က်ေနာ္က အလကားရတုိင္း ေတာသူျမိဳ႕ေရာက္ဆုိေတာ့ အျပတ္အသတ္လုိက္ငမ္းေပါ့။

ေဒၚမီယာက ၀ယ္လုိ႕အားရေတာ့ က်ေနာ့္ဘက္ကိုလွည့္လာပါေလေရာလား။
ေဇာ္ပါ ၀ယ္ရမယ္တဲ့ေလ။ ကပ္ေစးကုပ္မေနပါနဲ႕တဲ့။ ေသေရာ၊ အဲ့ဒီမွာ။ ကြ်န္ေတာ့္မွာျဖင့္ စားစရာေတာင္မရွိ။ သူက ၀ယ္ခုိင္းေနေသး။ ဒါေပမယ့္ေလ သိတဲ့အတုိင္းပဲ။ ကြ်န္ေတာ္ဆုိတဲ့ေကာင္ကလဲ သူကိုစိတ္ခ်မ္းသာေစခ်င္ေလေတာ့ တစ္ထည္ေလာက္ေတာ့ျဖင့္ ထမင္းအငတ္ခံျပီး ၀ယ္လုိက္ပါမယ္ေလေပါ့။ ဒါနဲ႕ ဖက္ရွင္ဆုိင္ေရာက္ေတာ့ အက်ီ္ေရြးရျပီ။ ကြ်န္ေတာ္က ေဘာင္းဘီပဲ၀တ္တဲ့ေကာင္ဆုိေတာ့ သူက စကတ္၀ယ္ခုိင္းတာေတာင္ ေဘာင္းဘီပဲ၀ယ္မယ္ဆုိျပီး အတင္းျငင္းရေသးတာ။ ကြ်န္ေတာ္မွ စကတ္မၾကိဳက္ပဲေလေနာ္။ အဲ့ဒါနဲ႕တစ္ေနရာအေရာက္ ကြ်န္ေတာ္ၾကိဳက္တဲ့ေဘာင္းဘီကိုေတြ႕ေတာ့ ၀ယ္မယ္ေပါ့။
ဒါနဲ႕ အ၀တ္လဲခန္းမွာ စမ္း၀တ္ၾကည့္ေတာ့လဲ အေတာ္ပဲဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ကလဲ ၾကိဳက္ေနျပီ။ ဒါနဲ႕ယူမယ္ဆိုျပီးေကာင္တာကိုသြား ပုိက္ဆံရွင္းမယ္လုပ္ေတာ့ ေကာင္တာက ေကာင္မေလးေတြက ျပဳံးစိစိ။ ကြ်န္ေတာ္ကလဲ ငါ့ကို ျပံဳးစိစိဆုိေတာ့ ငါပဲေခ်ာေနလုိ႕လားဆုိျပီး ခပ္ေျမာက္ေျမာက္ေတာင္ ျဖစ္သြားမိေသး။ ျပီးမွမီယာက ေဇာ္တဲ့ ေဇာ့္မွာ တူမရွိလုိ႕လားတဲ့။ ၉ႏွစ္အရြယ္ကေလးေဘာင္းဘီကို ၀ယ္ျပီး ဘာလုပ္မလုိ႕လဲတဲ့။
ေကာင္းၾကေသးရဲ႕လားဗ်ာ။ ရွက္လုိက္တာဆုိတာ။ ဒီမ်က္ႏွာၾကီး ခုထိဘယ္နားသြားဖြက္ရမယ္မွန္းမသိ။ အိ

..........................................................................
(ရွက္သာရွက္တာ ပုိက္ဆံကုန္သက္သာသြားလုိ႕ ၀မ္းသာမိေသး။ ဟီးဟီး။)

1 comment:

Unknown said...

Are u sure that u don't like skirt :)