အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Monday, April 27, 2009

ခံစားခ်က္ ( ၁ )

ကြ်န္ေတာ္ဗ်ာ ျပီးခဲ့တဲ့ရက္က အလုပ္ထဲမွာ အရမ္းေဒါသထြက္ခဲ့ရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ အထက္လူၾကီးက ရာထူးတုိးျပီး ေျပာင္းသြားေတာ့ ေနာက္ေရာက္လာတဲ့ အထက္လူၾကီးက ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ လုပ္ငန္းအေျခအေနကို သိပ္နားမလည္ပဲ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ကို ဆရာလုပ္ခ်င္တယ္ဗ်။ အဲ့ဒါနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕လဲ သူလုပ္တာနဲ႕ ကေမာက္ကမေတြျဖစ္ျပီး အကုန္ရွုပ္ကုန္ေတာ့တာေပါ့။ အဲ့ဒါကို ကြ်န္ေတာ္က ေျပာေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို သူေျပာတာကို နားမေထာင္လုိ႕တဲ့ေလ။ ကြိဳင္ရွာတယ္။ အဲ့ဒါနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္လဲ စိတ္တုိတုိနဲ႕ ျပန္ေအာ္ပစ္လုိက္တယ္ဗ်ာ။ ရွင္းေရာ။

လူသားရယ္လုိ႕ျဖစ္လာရင္ ေဒါသနဲ႕မကင္းတတ္ၾကပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္လဲ လူထဲက လူတစ္ေယာက္ေပမုိ႕ စိတ္တုိေဒါသျဖစ္တဲ့ အၾကိမ္ေပါင္းဟာ သည္ ၂၁ ႏွစ္အတြင္းမွာ ေရတြက္မရႏုိင္ေအာင္ ရွိခဲ့ဖူးပါျပီ။

ဘာ့ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ ေဒါသျဖစ္ခဲ့သလဲ။ ျပန္စဥ္းစားမယ္ဆုိရင္ စိတ္အလုိမက်လုိ႕၊ လုိခ်င္တာမရလုိ႕၊ ကုိယ့္ေျပာစကား မေအာင္လုိ႕ ၊ သူမ်ားအထင္ေသးမွာ ေၾကာက္လုိ႕၊ အုိ .. အစံုပါပဲဗ်ာ။ ( ထပ္ေျပာရင္ အရွက္ကြဲေတာ့မယ္။ )

ကြ်န္ေတာ္ ေဒါသျဖစ္တဲ့ အခ်ိန္တုိင္း ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ကို ကြ်န္ေတာ္ထိန္းႏုိင္ခဲတယ္ဗ်။ တစ္ခုခုေပါက္ကြဲလုိက္ရမွ ေက်နပ္တယ္ဆုိတဲ့ စိတ္မ်ိဳးနဲ႕ေပါ့ဗ်ာ။ အခုမွ စိတ္ေအးေအးထားျပီး ျပန္စဥ္းစားၾကည့္မိေတာ့ အဲ့ဒီအခ်ိန္ေတြတုန္းက ကြ်န္ေတာ့္ကို သူမ်ားေတြက စိတ္ၾကီးတယ္လုိ႕ေျပာရင္ မသိစိတ္က ဂုဏ္ယူေနတာကလား။ ေတာ္ေတာ္လဲ ဆန္းၾကယ္တဲ့စိတ္ပဲေနာ္။

တစ္ေန႕ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ ဆရာေတာ္ ရေ၀ႏြယ္ရဲ႕ ေရႊစကားတုိ႕ျမစ္ဖ်ား စာအုပ္ထဲမွာ မစိုးရိမ္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးက သာသနာေရး၀န္ၾကီး ဦးေက်ာ္ညြန္႕ကုိ ေျပာထားတဲ့ စကားေလးကို သြားဖတ္မိလုိက္တယ္။
အဲ့ဒီေန႕က ဦးေက်ာ္ညြန္႕က ျမိဳ႕ေတာ္၀န္နဲ႕ အၾကီးအက်ယ္စကားမ်ားၾကပါတယ္။ ဒီသတင္းကို မစုိးရိမ္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးၾကားေတာ့ မ်က္ႏွာၾကီးနီျပီး ေဒါသေတြအရမ္းထြက္ေနတဲ့ ဦးေက်ာ္ညြန္႕ကို ေခၚျပီး ဆံုးမစကားဆုိပါတယ္။ ဒီအခါမွာ ဦးေက်ာ္ညြန္႕က တပည့္ေတာ္ မဟုတ္ရင္ မခံခ်င္ဘူးဘုရားလုိ႕ ျပန္ေလွ်ာက္တာကို မစုိးရိမ္ဆရာေတာ္က
" ေအး၊ မင္းက မဟုတ္ရင္ မခံခ်င္ဘူးကုိး။ ဟုတ္ ဟုတ္၊ မဟုတ္ ဟုတ္ သည္းခံမွေပါ့။ မင္းေနတဲ့ေလာကၾကီးကိုက ဟုတ္မွ မဟုတ္တာကြ။ မဟုတ္တုိင္းသာ မခံခ်င္ဘူးဆုိရင္ တစ္ေလာကလုံုးနဲ႕ တစ္ေယာက္သာ ရန္ျဖစ္ေနေပေတာ့"
လုိ႕ ျပန္မိန္႕လုိက္ပါတယ္။
ဒီစကားက ကြ်န္ေတာ့္ကုိ တုိက္ရုိက္ေျပာေနသလုိ ခံစားရပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လဲ တစ္ေလာကလံုးနဲ႕ ရန္ျဖစ္ေနတဲ့သမ်ားျဖစ္ေနျပီလားေနာ္။

ေနာက္ျပီး ဆရာေတာ္ဦးေဇာတိက ကလဲ ေဒါသထြက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ဥာဏ္နဲ႕ယွဥ္တဲ့ အလုပ္ေတြကို လုပ္လုိ႕မရႏိုင္ပါဘူးတဲ့။ စိတ္ဆုိးဆုိးနဲ႕ ၾကမ္းတုိက္ရင္ေတာ့ ပုိျပီးေျပာင္သတဲ့။ ဒါေပမယ့္ စာေရးဖုိ႕ဆုိတာေတာ့ မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူးတဲ့။ ဟုတ္လုိက္ေလဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္စိတ္အရမ္းတုိေနခ်ိန္မွာ ဘာအလုပ္မွ လုပ္မရတာေတာ့ အမွန္ပဲဗ်။

ဒီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္စဥ္းစားၾကည့္မိတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕က ေသရမယ့္သူေတြခ်ည္းပါ။ ဘယ္ေန႕ေသမယ္ဆုိတာ မေျပာတတ္ေပမယ့္ နံနက္ျဖန္ေတာင္ ေသသြားႏုိင္တယ္ေလ။ ဒီေတာ့ ဘာျဖစ္လုိ႕မ်ား အခ်င္းခ်င္း စိတ္ဆုိးေဒါသထြက္ေနၾကမလဲေနာ္။ ေသသြားတဲ့ေနာက္မွာ ကုိယ္နဲ႕အတူ ဘာမွပါမွာ မဟုတ္မွေတာ့ ကြ်န္ေတာ္စိတ္တုိေနတာ ဘာအဓိပါယ္ရွိေတာ့မလဲေလ။ ဒီေတာ့ရေနတဲ့လူ႕ဘ၀မွာ စိတ္ေအးခ်မ္းသာစြာနဲ႕ ေနခ်င္တဲ့ကြ်န္ေတာ္ .....
ေဒါသကို ဂလုကနဲေနေအာင္ ျပန္မ်ိဳခ်ရင္း ..... ။

6 comments:

အိုက္ခီေလာက္ said...

မထင္ေရးခ်ာမထင္ ဂလုဆိုတာ အငမ္းမရ ေသာက္ခ်င္လို ့
မ်ိဳခ်တာ ေဒါသဆိုတာ ေဒါသပဲေပ့ါ
ေဒါသဆိုတာရိွမွ ေမာဟ ရိွမယ္ လိုခ်င္တပ္မက္တဲ့ေလာဘ
ရိွမယ္ မဟုတ္ရင္ မျပည့္စံုေတာ့ဘူး
သူ ့အဖြဲ ့နဲ ့သူလာတာ ေသျခင္းကိုမသိႏိုင္သလို
ေနာက္ဆက္တြဲျဖစ္လာမယ့္ ဟာေတြလည္းမသိႏိုင္တာေလ
ဒီေတာ့စဥ္းစားမေနနဲ ့ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနေသခဲ ပဲ
ေပ်ာ္ေနတဲ့အခ်ိန္ေသလည္းေသမယ္
ညစ္ေနတဲ့အခ်ိန္ေသလည္းေသမယ္
ေသတာေသတာပဲ ခုေတာ့ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေလးေနၾကည့္ပါ
အရာရာကို အေကာင္းဖက္ကေနၾကည့္ပါ အေကာင္းကိုလည္းအဆိုးဖက္ကေနၾကည့္ပါ
အလကားေန ထိုင္ျပီးေဘးထိုင္ ဘုေျပာၾကည့္ပါ
ျမင္လာပါမယ္
မူးလို ့ရစ္တယ္မွတ္ပါ
ဂ်စ္ကိုခီေလာက္

ေတာင္ေပၚသား said...

စိတ္ေလွ်ာ့ ညီမေရ စိတ္ေလွ်ာ့ဟ

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

သီးခံျခင္းသည္ ေအာင္ျမင္ျခင္း ျဖစ္သည္တဲ့ ဟဲဟဲ ၾကားဖူးတာေလး ျပန္ေရးျပတာ..
...ခင္မင္ေသာအားျဖင့္..(ျမစ္က်ဳိးအင္း)

သမီးပ်ိဳ said...

ေဖာ္ေရ ငါက ေဒါသထြက္ရင္ ကိုင္ေဆာင့္ခ်င္တာဟ ဟီဟိ

သမီးပ်ိဳ said...

စာလံုးေပါင္း မွားသြားတယ္ ေဆာတီးသယ္ရင္းရယ ကိန္မန္႕ေပးတဲ့ေနရာက ေလးေထာင့္ကြက္ေတြပဲ ျမင္ရတယ္ဟ ရမ္းရိုက္ေနရတယ္ စဲဟဲ

မိုးခါး said...

မ်ိဳေတာ့ခ်ေနတာပဲ .. မ်ိဳခ်ရပါမ်ားျပီး ေပါက္ကြဲထြက္ကုန္ရင္ ဒြတ္ခ :P