အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Sunday, July 26, 2009

ေျပာေပးပါ ...။

ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ဒီရပ္ကြက္နဲ႕ ဒီလမ္းကုိေျပာင္းလာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္အေတာ္ပင္ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့မိသည္။ ေဖေဖ၏ ပင္စင္လစာေလးကုိ စုေဆာင္းျပီး ၀ယ္ယူခဲ့ရေသာ ဒီအိမ္ေလးကုိ ကြ်န္ေတာ္ အျမတ္တႏုိးခ်စ္ခဲ့မိသည္။ ေမေမသည္လဲ ေပ်ာ္ရႊင္ေနခဲ့သည္။

အဲ့ဒီေန႕က အလုပ္ဆင္းတဲ့အခ်ိန္ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ မုိးေတြ အရမ္းကုိ ရြာသြန္းလာခဲ့သည္။
မုိးရြာတာကုိ အရမ္းၾကိဳက္တဲ့ ကြ်န္ေတာ္.. လက္ထဲမွာ ထီးပါလာတာေတာင္ ဖြင့္မေဆာင္းေတာ့ပဲ လမ္းေလွ်ာက္ျပန္ဖုိ႕ ဆံုးျဖတ္လုိက္မိသည္။

မုိးစက္ေတြ တစ္ဖြားဖြားက်ေနတဲ့ ေကာင္းကင္ဆီ မ်က္လံုးကုိ မွိတ္၊ မ်က္ႏွာကုိေမာ့လုိ႕ အရွိန္နဲ႕ က်လာတဲ့ မုိးစက္ေတြ မ်က္ႏွာျပင္ကုိ ခပ္ျပင္းျပင္းရုိက္ခတ္တာကုိ ထိေတြ႕ခံစားရတာကုိ ႏွစ္သက္လြန္းမိတဲ့ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ျပန္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ခနခန ေကာင္းကင္ကုိ မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ဖုိ႕ ၾကိဳးစားၾကည့္ခဲ့မိသည္။

အဲ့ဒီလုိမ်ိဳး ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕လုပ္ရပ္ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ေနထုိင္ရာ လမ္းထဲကုိ ခ်ိဳးအ၀င္မွာ မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္က လာေနတဲ့ ခပ္ပါးပါး ျဖဴလြလြ ဆံပင္ရွည္ရွည္နဲ႕ လက္ထဲမွာလဲ စာအုပ္ေတြ တစ္ေပြ႕တစ္ပုိက္နဲ႕ အဲ့ဒီ ေကာင္မေလးကုိ မျမင္မိဘဲ ၀င္တုိက္မိေတာ့ ေကာင္မေလးက ယုိင္ခနဲ ျပိဳလဲ.. စာအုပ္ေတြ အကုန္ျပဳတ္က်ကုန္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ ရုတ္တရက္မုိ႕ လန္႕သြားမိသည္။

ႏူးညံ့တဲ့ ရနံ႕တစ္ခ်ိဳ႕ ကြ်န္ေတာ့္ႏွာေခါင္း၀ကုိ ျဖတ္သန္းသြားခဲ့အျပီးမွာ ေကာင္မေလးရဲ႕ ဆံႏြယ္ရွည္ရွည္တခ်ိဳ႕ ကြ်န္ေတာ့္မ်က္ႏွာကုိ အဖ်ားခတ္သြားခဲ့သည္။ ေကာင္မေလးရဲ႕ ျပဳတ္က်သြားတဲ့ စာအုပ္ေတြကုိ ကူေကာက္ေပးေနရင္းမွာပင္ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ လတ္ဆတ္တဲ့ သနပ္ခါးနံ႕ေလးက အသက္ရွဴမွုကုိ မွားယြင္းေနေစသည္။ ကြ်န္ေတာ္က ရွက္ေသြးျဖာတတ္တဲ့ ဆယ္ေက်ာ္သက္ေလးတစ္ေယာက္မဟုတ္ခဲ့ေပမယ့္ လွုိက္ခနဲေတာ့ ရင္ဖုိသြားမိသည္။
ကြ်န္ေတာ္ အဲ့ဒီ ဆံပင္ရွည္ရွည္နဲ႕ ေကာင္မေလးကုိ ႏြယ္လုိ႕ တိတ္တဆိတ္ ကြ်န္ေတာ့္ဘာသာ အမည္ေပးျဖစ္ခဲ့သည္။
ႏြယ္သည္ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ တြယ္ငင္ ရစ္ပတ္ခဲ့ပါသည္။

ကြ်န္ေတာ့္ ရံုးသြားရံုးျပန္တုိင္း ဘတ္စ္ကားဂိတ္မွာ ႏြယ္နဲ႕ ဆံုေတြ႕လာခဲ့သည္။ ႏြယ္က ထံုးစံအတုိင္း စာအုပ္ေတြ တစ္ေပြ႕တစ္ပုိက္နဲ႕ပါပဲ။ ႏြယ္နဲ႕ကြ်န္ေတာ္ဆံုတုိင္း ကြ်န္ေတာ္ ႏြယ့္ကုိ တိတ္တဆိတ္ ခုိးၾကည့္ခဲ့မိတာထက္ မပုိခဲ့မိ။ ပုိလဲ မပုိရဲခဲ့။ ႏြယ့္ကုိေတြ႕တုိင္း ကြ်န္ေတာ့္ရင္ဘတ္ထဲမွာ မုန္တုိင္းအနဲငယ္ျဖစ္ထြန္းသည္။ မုတ္သံုရပ္၀န္းလုိ မွုိင္းအံု႕ေနတတ္သည္။ ႏြယ့္ကုိ မေတြ႕ရလွ်င္ ကြ်န္ေတာ့္ရင္သည္ ဘာမွမရွိေတာ့သည့္ ေလဟာနယ္တစ္ခုလုိ။

ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ ႏြယ့္ၾကားမွာ တစ္စံုတစ္ခု ျခားနားေနခဲ့တာေတာ့အမွန္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ လမ္းရဲ႕ တစ္ဘက္ထိပ္မွာ ႏြယ္ေနသလုိ ကြ်န္ေတာ္က လမ္းရဲ႕ ဒီဘက္ထိပ္မွာ ေနပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ရံုးသြားရံုးျပန္တုိင္း ႏြယ္ရဲ႕ ေက်ာင္းသြားေက်ာင္းျပန္နဲ႕ ဆံုေနတတ္ပါသည္။ တမင္ဖန္တီးထားတဲ့ တုိက္ဆုိင္မွုထက္ ပုိျပီး တိက်ေနတာပါ။ ႏြယ္က ေဆးေက်ာင္းသူတစ္ေယာက္ျဖစ္ျပီး ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ကြန္ျပဴတာ ဂရပ္ဖစ္ဒီဇုိင္နာတစ္ေယာက္သာ။ ႏြယ္က ၾကည္လင္ေအးေဆးစြာနဲ႕ လွသူ။ ကြ်န္ေတာ္က သာမန္ၾကည့္ေပ်ာ္ရွဳေပ်ာ္ဆုိတာထက္ မပုိ။ ကြ်န္ေတာ္ အားငယ္ခဲ့မိပါသည္ ႏြယ္။

ကြ်န္ေတာ္ ႏြယ့္ကုိ ခ်စ္သည္။ ထုိစကားကုိ အိပ္မက္ထဲမွာ စိတ္ကူးထဲမွာ အၾကိမ္ၾကိမ္ေျပာရင္း နစ္မြန္းျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ ညေတြ ေရတြက္မရႏုိင္ခဲ့ေတာ့။ ႏြယ္ကေတာ့ သတိျပဳမိဟန္မတူ။ ကြ်န္ေတာ့္ခ်စ္ျခင္းကေတာ့ ေပါက္ကြဲလုမတတ္။

တစ္ေန႕ေတာ့ လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဖက္ သူငယ္ခ်င္း ေမာင္မ်ိဳး၏ ေျမွာက္ေပးမွုႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္ ႏြယ့္ကုိ စာေပးဖုိ႕ အရဲစြန္႕မိခဲ့သည္။ တစ္ညလံုး ကြ်န္ေတာ္ အိပ္မရစြာ ေရးထားခဲ့ရေသာ ႏြယ့္ကုိကြ်န္ေတာ္ခ်စ္တယ္ ဆုိတဲ့ စာေၾကာင္းေပါင္း ၁၅၀၀ ပါစာေလးတစ္ေစာင္ကုိ ကြ်န္ေတာ္ ပန္းႏုေရာင္စာအိတ္တြင္ ေသခ်ာထည့္သည္။ ထုိ႕ေနာက္ ထုိစာကုိကုိင္ကာ လက္အုပ္ခ်ီ၍ ဘုရားမွာ ဆုေတာင္းလုိက္မိေသးသည္။ ဤမွန္ေသာ သစၥာစကားေၾကာင့္ ႏြယ္တစ္ေယာက္ တပည့္ေတာ္အား ျပန္ခ်စ္ႏုိင္ပါေစလုိ႕ ဘုရားေရွ႕မရွက္မေၾကာက္ႏုိင္စြာ ကြ်န္ေတာ္ဆုေတာင္းမိရင္း ျပံဳးလုိက္မိေသးသည္။ ႏြယ္သည္ ကြ်န္ေတာ့္အား ထုိသုိ႕ လႊမ္းမုိးႏုိင္သူရယ္ပါ။

ေနာက္တစ္ေန႕ အလုပ္သြားေသာကားဂိတ္၌ ကြ်န္ေတာ္ႏြယ့္ကုိ ေစာင့္မိသည္။ ႏြယ္မေရာက္ခင္ နံနက္အေစာၾကီးထဲက ၀ီရိယေစာစြာ ထြက္လာမိခဲ့သည္မွာ အေမျပင္ေပးေသာ ေကာ္ဖီေတာင္ ေသာက္ဖုိ႕သတိမရ။ စိတ္ထဲမွာ ႏြယ့္ကုိ ေတြ႕ခ်င္ေဇာအား ၾကီးေနခဲ့သည္။ ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ရင္ခုန္သည္။ ခပ္ေ၀းေ၀းက လာေနေသာ ျဖဴလြလြ ခပ္ပါးပါးေကာင္မေလးသည္ ဆံႏြယ္မ်ားကုိ ပ၀ါေလးျဖင့္ စည္းေႏွာင္၍ ေျခလွမ္းမွန္မွန္ေလးႏွင့္ လာေနသည္မွာ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ကဗ်ာဆန္လြန္းလွသည္။ ႏြယ္သည္ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ပင္ျဖစ္သည္။

ႏြယ္ကြ်န္ေတာ့္အနားေရာက္လာတဲ့အထိ ကြ်န္ေတာ္စိတ္လွုပ္ရွားစြာ ေငးေနမိဆဲ။ ႏြယ္ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ျဖတ္ေက်ာ္သြားေတာ့မွ သတိက ၀င္၏။

" မျမသက္ရီ"


ကြ်န္ေတာ္ေခၚေတာ့ ႏြယ္က ႏြဲ႕ေနာင္းစြာ ေဆာင္းငဲ့ၾကည့္သည္။ ႏြယ္၏ မ်က္လံုး၀ိုင္း၀ုိင္းေလးသည္ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ ေတာက္ပေသာ ၾကယ္ပြင့္ေလးမ်ားပမာ။ ႏြယ္သည္ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ခ်စ္စရာေကာင္းလြန္းပါ၏။

" ကြ်န္ေတာ္ မျမသက္ရီကုိ အကူအညီေတာင္းစရာတစ္ခုရွိလုိ႕ပါ။ မျမသက္ရီရဲ႕ လမ္းမွာ စာတုိက္ကုိ ျဖတ္ရမယ္မုိ႕လား။ အဲ့ဒါ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ကူညီတဲ့အေနနဲ႕ ဒီစာေလးကုိ စာတုိက္ကုိ ၀င္ထည့္ခဲ့ေပးပါလားဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ စာတုိက္ကုိ လမ္းမၾကံဳေတာ့လုိ႕ပါ။ ေက်းဇူးဗ်ာေနာ္။ "


ကြ်န္ေတာ္ ႏြယ့္ရဲ႕ လက္ထဲ စာထုိးထည့္ေပးအျပီး ႏြယ္ကလဲ ရုတ္တရက္မုိ႕ ဆြံ႕အစြာ ေၾကာင္၍ စာကို လွမ္းယူအျပီး ကြ်န္ေတာ္ ေတြ႕ရာ ဘတ္စ္ကားေပၚ ေျပးတက္လုိက္ခဲ့မိသည္။ ႏြယ္သည္ စာကုိကုိင္၍ ရပ္က်န္ခဲ့သည္ကုိ ကားျပတင္းေပါက္မွ တဆင့္ေတြ႕လုိက္ရသည္။ ႏြယ္သည္ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ လုိက္ၾကည့္ေနခဲ့သည္။ စာအိတ္ေပၚတြင္ေတာ့ ႏြယ္၏ နာမည္အရင္းႏွင့္ ႏြယ္၏ အိမ္လိပ္စာ။

ထုိရက္မ်ား၏ ေနာက္ပုိင္းတြင္ ႏြယ့္ကုိ ကြ်န္ေတာ္ ကားဂိတ္တြင္၊ ကားဂိတ္မွ အျပန္လမ္းတြင္ စကားေျပာဖုိ႕ ၾကိဳးစားခဲ့သည္။ ႏြယ္ကေတာ့ သူ၏ပံုစံအတုိင္းေအးေဆးျငိမ္သက္စြာ။ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ သာမန္သာ သေဘာထားဆက္ဆံခဲ့သည္။ ႏြယ္၏ သာမန္ဆက္ဆံေရးသည္ပင္ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ထီေပါက္သည့္အလား။ ကြ်န္ေတာ္ရူးသြပ္ခဲ့ရသည္။ ခ်စ္လုိက္ရတာ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ႏြယ္။

ႏြယ့္ကုိ ခ်စ္စကားေျပာျပီး သံုးလအၾကာတြင္ ကြ်န္ေတာ္ ႏြယ္တုိ႕ ေဆးေက်ာင္းသုိ႕ လုိက္သြားမိသည္။ ႏြယ့္ကုိ စာသင္ခန္းထဲတြင္ မေတြ႕၍ ကန္တင္းလုိက္သြားမိေတာ့ အတန္းခ်ိန္ေစာေသး၍ ကန္တင္းတြင္ ထုိင္၍ စာဖတ္ေနေသာ ႏြယ့္ကုိ အဆင္သင့္ေတြ႕ရသည္။ ခံုတြင္ က်ံဳ႕က်ံဳ႕ေလးထုိင္ရင္း သူ၏ ေဆးစာအုပ္ကုိ သဲၾကီးမဲၾကီးငံု႕ဖတ္ေနေသာ ႏြယ္သည္ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ကေလးေလးတစ္ေယာက္ပမာ။ ကြ်န္ေတာ္ၾကည့္ေကာင္းေကာင္းႏွင့္ အေတာ္ၾကာ ၾကည့္ေနမိခဲ့သည္။ ျပီးမွ ႏြယ့္စားပြဲကုိ ၀င္ထုိင္လုိက္သည္။ ထုိအခ်ိန္မွ ႏြယ္က ကြ်န္ေတာ့္ကုိ သတိထားမိျပီး သူ၏ မ်က္လံုး၀ုိင္း၀ိုင္းမ်ားျဖင့္ ေမာ့ၾကည့္သည္။ အ့ံၾသရိပ္က အထင္းသား။ ခ်စ္တယ္ႏြယ္။

" ဟယ္၊ ကုိမင္းႏုိင္။ ဘယ္ကုိလာတာလဲဟင္။ ရီရီ႕ကုိေတြ႕လုိ႕ ႏွုတ္ဆက္တာလား။ "

"မဟုတ္ပါဘူးရီရီ။ ကြ်န္ေတာ္ဒီဘက္ကုိကိစၥရွိလုိ႕လာရင္း ရီ႕ဆီကုိ၀င္လာတာပါ။ စာသင္ခန္းဘက္ ေရာက္ခဲ့ေသးတယ္။ ရီရီမရွိလုိ႕ ကန္တင္းကုိလုိက္လာလိုက္တာ။"

ကြ်န္ေတာ္ စကားတုိ႕ ဆြံ႕အေနသလုိ ႏြယ္သည္လဲ ရွက္ရြံ႕ေနခဲ့သည္။ ထုိေန႕က ကြ်န္ေတာ္ႏြယ့္ကုိ အေျဖေတာင္းေတာ့ ႏြယ္က မေရရာေသာ အေျဖသာေပးခဲ့သည္။ စဥ္းစားပါမည္တဲ့။ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ကေတာ့ ထုိစကားေလးတစ္ခြန္းသည္ပင္ တစ္ေလာကလံုးကုိ ေမ့ပစ္လုိက္လုိ႕ ရခဲ့သည္ပဲ။

ကြ်န္ေတာ္ ႏြယ့္ကုိ အျမဲတမ္း ကားမွတ္တုိင္တြင္ ေစာင့္ခဲ့သည္။ ႏြယ့္ကုိ နံနက္ေစာေစာရဲ႕ အလင္းေရာင္ေအာက္တြင္ျမင္ရသည္မွာ ကြ်န္ေတာ့္အဖုိ႕ေတာ့ က်က္သေရရွိလြန္းပါ၏။ ႏြယ္သည္ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ နတ္သမီးေလးသာျဖစ္ေလသည္။

ကြ်န္ေတာ္က သိပ္ခ်စ္ေနေသာအခ်ိန္တြင္ ႏြယ္သည္ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ လွပေသာ အေျဖတစ္ခုကုိ မထင္မွတ္ေသာ အခ်ိန္တြင္ ေပးခဲ့ပါသည္။ ထုိအေျဖကေတာ့ တစ္ေန႕ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ ေမာင္မ်ိဳးတုိ႕ ပ်င္းပ်င္းႏွင့္ ျမိဳ႕ထဲမွာ ရုပ္ရွင္ၾကည့္ဖုိ႕ ထြက္အလာ ရုပ္ရွင္ရံုေပါက္အ၀တြင္ ႏြယ့္ကုိ ကြ်န္ေတာ္မဟုတ္ေသာ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ႏွင့္လက္ခ်င္းတြဲ၍ ေတြ႕လုိက္ရေသာအခါ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ ႏြယ့္အေျဖသည္ တိက်ေသခ်ာလြန္းခဲ့ပါသည္။

ကြ်န္ေတာ္ ႏြယ့္ကုိ ရင္မဆုိင္ႏိုင္စြာ ကြဲအက္သြားေသာအသဲတစ္စံုကုိ အသံမျမည္ေအာင္ထိန္းရင္း ေမာင္မ်ိဳးကုိ ဆြဲေခၚ၍ ရုပ္ရွင္ရံုေပါက္ကပင္ လွည့္ျပန္ခဲ့မိသည္။ လမ္းတြင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္မ်က္၀န္းတြင္ ေရကာတာတုိ႕ မထိန္းႏုိင္စြာ က်ိဳးပ်က္ခဲ့ေလျပီ။ ထုိအခ်ိန္မွစ၍ ကြ်န္ေတာ္ ျမိဳ႕ထဲက ေမာင္မ်ိဳးအခန္းကုိ အျပီးေျပာင္းေနျဖစ္ခဲ့ေတာ့သည္။ ေမေမေခၚသည္ပင္ တစ္ခါတေလ အိမ္ျပန္ရံုမွ အပ အိမ္သုိ ကြ်န္ေတာ္မျပန္ျဖစ္ခဲ့ေတာ့။ ႏြယ့္ကုိ ရင္ဆုိင္ႏုိင္ဖုိ႕အတြက္ ကြ်န္ေတာ့္ႏွလံုးသားမွာ သံခ်ပ္ကာအက်ီရွိမေနလုိ႕ပါႏြယ္။ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ မြေၾကအက္ကြဲေနတဲ့ ႏွလံုးသားတစ္စံုသာ က်န္ရွိေနခဲ့ေတာ့လုိ႕ပါ။

.............................. ။ ...............................

ဘာလုိလုိနဲ႕ တစ္ႏွစ္ျပည့္ခဲ့ပါျပီႏြယ္။ အရင္ႏွစ္ ဒီလုိအခ်ိန္မွာပဲ ႏြယ္ ကြ်န္ေတာ့္ကုိရက္စက္ခဲ့လုိ႕ ကြ်န္ေတာ္ေၾကကြဲခဲ့ရပါတယ္ႏြယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ႏြယ့္ရဲ႕ျမဴမွုန္အခ်စ္ေတာင္ ျပန္မရခဲ့ေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ သိပ္ခ်စ္ေနဆဲပါႏြယ္။ ေကာင္းကင္ကုိ ေမာ့ၾကည့္မိတုိင္း တိမ္တုိက္ေတြနဲ႕ ေလျပည္ကုိ ကြ်န္ေတာ္ ႏြယ့္ကုိ ဘယ္ေလာက္ခ်စ္ေနေၾကာင္း၊ ကြ်န္ေတာ့္ရင္ထဲမွာ ဘယ္လုိ စြဲလန္းရေၾကာင္းကုိ ေျပာေပးၾကပါလုိ႕ ကြ်န္ေတာ္ေတာင္းဆုိေနဆဲပါ ႏြယ္။ ကြ်န္ေတာ့္အိပ္မက္ေတြ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ကူးေတြထဲမွာ ႏြယ္ စုိးမုိးဆဲပါႏြယ္။
ႏြယ္ရယ္ .. ကြ်န္ေတာ္စိတ္နာေနပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ ႏြယ့္ကုိ ခ်စ္ေနဆဲပါဗ်ာ။ ခ်စ္ေနဆဲပါ ... ႏြယ္။

16 comments:

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

ငါ့ညီမကို ၁ လာယူတယ္

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

အခ်စ္ဆိုတာ ကိုယ္က ခ်စ္ေနဘို႔ပဲေလ...။

အရိွန္နဲ႔ဆြဲေခၚလာျပီးမွ ဇတ္လမ္းက ဆတ္ခနဲ ခ်ဳိးလိုက္ တယ္ထင္မိတယ္...။

အေရးအသားပိုင္းကေတာ့ ညက္ေညာေျပျပစ္ပါတယ္

အဲဒီလိုျမင္မိတယ္ ထင္မိတယ္...။

နဒီမုိးညဳိ said...

အေရးအသားကေတာ့..ရွယ္ပဲ.ေဇာ္ေရ..
အျမဲ..အားေပးေနတယ္..
ေပ်ာ္ရႊင္ေသာဘဝေလး..ပုိင္ဆုိင္ပါေစ.

လင္းၾကယ္ျဖဴ said...

ေကာင္းတယ္ေဟ့..ဆက္္ခ်စ္..ဆက္ခ်စ္
အဲ...ဆက္ေရးဆက္ေရးေျပာတာ..
ေပ်ာ္ပါေစ

ဧရာ၀တီသား said...

လွပတဲ့ အေျဖေပးတယ္ ဆိုလို႕ ေပ်ာ္ရျပီ မွတ္တာ ဘယ္ႏွယ့္ စာေရးဆရာက ရက္စက္လွခ်ည္လား :D

စာေရးေကာင္းတယ္၊ ဆက္လုပ္

ေရတမာ said...

အင္း မိုးရြာထဲမွာ သနပ္ခါးနံရလို႔လား.. မၾကံဳဘူးေတာ့မသိလို႔ ေစာဒကတက္ၾကည့္တာ..ဇာတ္လမ္းရုိးဆင္းလြန္းသလားလို႔.. က်ေနာ္အေနနဲ႔ဖတ္ရတာ ေဒါင့္ေတာင့္ေတာင့္ႏိုင္ပါသည္။

mgnge said...

စာတစ္ပုဒ္ဖတ္ျပီးတိုင္း ကြန္းမန္ ့မေပးပဲမေနႏိုင္ဘူး ကြယ္..။ စာအေရးေလးေတြေကာင္းတယ္ေ၀းး..။
တစ္ခုခုေတာ့တစ္ခုခုပါသြားတယ္..။

ေမဇင္ said...

ဟယ္...ေဇာ္...ဆိုးတယ္...ေပါင္းလဲ မေပါင္းေပးထားဘူး....။ ဖတ္လုိ႕ေကာင္းလုိက္တာေနာ္... အဲ့ဒီ ႏြယ္(ရီရီ) ကလဲ... ခ်စ္သူရွိတယ္လုိ႕ အစထဲက ေျပာလုိက္ဖုိ႕ ေကာင္းတယ္ေနာ္... စဥ္းစားဦးမယ္ဆိုတာ ၾကိဳးရွည္ရွည္နဲ႕ လွန္ထားတာပဲေပါ့...။ း)

ေမေလး said...

ညီမေလးေရ
အေရးအသားေကာင္းလုိက္တာ။ ဖတ္ေနရင္းကို တစ္ခါထဲ ဆြဲေခၚသြားတယ္။
ဇာတ္သိမ္းေလးေတာ႔ ညစ္္တယ္ကြယ္။

ေႏြဆူးလကၤာ said...

ေအာ္ အဲဒါ ေတာက လာလည္တဲ႔ သူ႔အစ္ကိုတဲ႔။ ရုပ္ရွင္႐ံုဆိုေတာ့ လူမ်ားေတာ့ လူကြဲသြားရင္ မသြားတတ္မလာတတ္ျဖစ္မွာစိုးလို႔ လက္ခ်င္းတြဲထားတာတဲ႔။ ဘာလို႔ မေမးမျမန္းမစံုစမ္းပဲ ေရွာင္သြားရတာလဲ။

Anonymous said...

ဟုတ္တယ္ေဇာ္ေရ..ကိုျမစ္က်ိဳး ေျပာသလိုဘဲ
အခ်စ္ဆိုတာ ကိုယ္ကခ်စ္ေနဖုိ႔ဘဲ လိုတယ္
အဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ပါေစကြာ

၀သန္မိုး said...

ငါ့ညီမက ေမာင္စိန္၀င္း(ပုတီးကုန္း) နဲ ့
ဘာေတာ္လဲ မသိဘူးေနာ္
ဇာတ္သိမ္းက်မွ စက္ရက္သြားတယ္
ဟီး

ခင္တဲ့
၀သန္မိုး(မိုးမိုး)

Beauty Studio USA Branded Store said...

ေရးသူေကာင္းေတာ့ ဖတ္ရတာလဲ.....????????????????
ဆက္သာေတြးေပါ့ဗ်ာ။
အေျဖကို ေနာက္အပတ္ ျမန္မာ့အသံမွ တိုက္ရိုက္ လႊင့္ပါမည္။

ကိုလူေထြး said...

ျမစ္က်ိဳးနဲ႕ ေနမင္းသံစဥ္တို႕ ေျပာသြားသလိုပဲ

အခ်စ္ဆိုတာ ကိုယ္က ခ်စ္ေနဖို႕ပဲ လိုတာပါ...

မြန္ said...

အားမနာတမ္းေျပာရရင္ေတာ႕ ဒီတပုဒ္ကို သိပ္သေဘာက်တယ္ရွင္ ဝါရင္႕အေရးအသားမ်ိဳးႀကီး ... ဖတ္ရတာသိပ္အားရတာပဲ

ေရႊျပည္သူ (ShwePyiThu) said...

အေရးအသား သိပ္ေကာင္းတာပဲ ေဇာ္ေလးေရ။ ေယာက္်ားေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ ခံစားခ်က္ဘက္ကေန ပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏိုင္ ေရးသြားတာ ဖတ္လို႔တကယ္ေကာင္းတယ္။ ေနာင္လည္း အမ်ားႀကီး ဆက္ေရးႏိုင္ပါေစ...