အရုိးသားဆံုးဆက္ဆံတာဟာ အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ေပးလုိက္တာပါတဲ့.. က်ေနာ္လဲ အရုိးသားဆံုးပဲ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္.. က်ေနာ္ျမတ္ႏုိးတဲ့စာေတြ ကဗ်ာေတြနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕နားခုိရာကုိ တကူးတက အားေပးၾကလုိ႕ ေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါ.. စိတ္ေအးခ်မ္းသာ ရွိၾကပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳရင္း...။ ။

Sunday, August 23, 2009

ေကာင္းကင္ ေၾကြခ်ိန္

ကြ်န္ေတာ္ ပထမဆံုး ေက်ာင္းသြားအပ္တဲ့ေန႕။ အဲ့ဒီေန႕က မုိးမရြာဘူး။ ေကာင္းကင္တစ္ခုလံုးက ၾကည္ၾကည္လင္လင္ပါပဲ။ အေနာက္ေတာင္က တုိက္ခတ္လာတဲ့ေလတစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ ပင့္သက္ကုိ ရွဳိက္ေနတယ္။ သစ္ပုပ္ပင္ၾကီးေအာက္မွာ ကြ်န္ေတာ္ ခနေတာ့ သြားထုိင္လုိက္မိတယ္။ လမ္းေပၚမွာ သြားလာေနၾကတဲ့ ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြကုိ ကြ်န္ေတာ္ အတုိင္းအဆမရွိ ေငးၾကည့္ခ်င္မိတယ္။ လြတ္လပ္စြာ ပ်ံသန္းဖုိ႕ ျပင္ေနၾကတဲ့ လိပ္ျပာေတာင္ပံရုိက္သံကုိ နားေထာင္ရင္း ဟုိးခပ္ေ၀းေ၀းကေန လြင့္လာေနတဲ့ စံပယ္တစ္အုပ္ကေတာ့ ေလနဲ႕အတူ ယိမ္းကေနေလရဲ႕။ ကြ်န္ေတာ့္ပတ္၀န္းက်င္မွာ အလင္းတုိ႕ စူးရွေနခဲ့ျပီ။

ကြ်န္ေတာ္ လက္ကနာရီကုိ ေျမွာက္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ နံနက္၁၀နာရီခြဲ။ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ ဦးခ်စ္မွာ ခ်ိန္းထားတာကို သတိရလုိ႕ စိတ္ကူးေတြ လြင့္ေမ်ာေနရာကေန ထလုိက္ျပီး ဦးခ်စ္ရွိရာကုိ လွည့္ထြက္လုိက္မိေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ေရွ႕ကေန ေက်ာင္းသူသံုးေယာက္ ျဖတ္သြားၾကတယ္။ ဘာရယ္မဟုတ္ ကြ်န္ေတာ္လဲ သူတို႕ေနာက္က လုိက္သြားမိသလုိ ျဖစ္သြားတယ္။ ဘာဆုိင္တာမွတ္လုိ႕။ သူတုိ႕လဲ သူတုိ႕ေျခေထာက္နဲ႕ သြားတာ။ ကြ်န္ေတာ္လဲ ကြ်န္ေတာ့္ေျခေထာက္နဲ႕ ကြ်န္ေတာ္။ လမ္းမၾကီးကေတာ့ ရပ္မလုိလုိနဲ႕ ဆန္႕ဆန္႕ၾကီး။

သြားေနရင္းက ေရွ႕ကေကာင္မေလးအုပ္စုရဲ႕ အစြန္က ေကာင္မေလးက ရုတ္တရက္ ထုိင္ခ်လိုက္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ လန္႕သြားမိတယ္။ လမ္းမၾကီးလဲ လန္႕သြားပံုပဲ။ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ခပ္ေမာ့ေမာ့ မ်က္လံုးလွန္ၾကည့္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္လဲ မသိဘူးေလ။ ေကာင္မေလးက လမ္းမေပၚက်ေနတဲ့ ( သူ႕လက္ကုိင္ပ၀ါေလး ထင္ပါရဲ႕ ) ကုိ ေကာက္ျပီး ျပန္ထလုိက္တယ္။ ဆံႏြယ္တုိ႕က ၀ဲကနဲ။
လမ္းမၾကီးက သက္ျပင္းခ်ျပီး ကြ်န္ေတာ့္ကုိ မ်က္စိတစ္ဖက္ မွိတ္ျပတယ္။ ဘယ္လုိလဲဆုိတဲ့ သေဘာ။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ပခံုးတစ္ခ်က္ပဲ တြန္႕ျပလုိက္တယ္။ ဒီလုိနဲ႕ သူတုိ႕က သူတုိ႕ ေျခေထာက္နဲ႕ သူတုိ႕ဆက္သြားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လဲ ကြ်န္ေတာ့္ေျခေထာက္နဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ ဆက္ေလွ်ာက္လာခဲ့တယ္။ ဦးခ်စ္ကုိေတာင္ လွမ္းျမင္ရေပါ့။
ဦးခ်စ္ေရာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းေတြ ေရာက္ေနၾကျပီ။

လာကြာ သီဟ။ ငါတုိ႕က မင္းေနာက္က်ေနလုိ႕ ဘာမ်ားျဖစ္ေနလဲလုိ႕။ အဆင္ေျပလားကြ။

ခုံတစ္လံုးကုိ ဆြဲျပီး ကြ်န္ေတာ္၀င္ထုိင္လုိက္တယ္။ ကုိကုိေအာင္ အေမးကုိ ဘာမွျပန္မေျဖအား။ စားပြဲထုိးကုိ လွမ္းေခၚျပီး ကြ်န္ေတာ္ေသာက္ေနက် ေကာ္ဖီမစ္ပလိမ္း တစ္ခြက္ကုိ လွမ္းမွာလုိက္တယ္။ ျပီးမွ ကြ်န္ေတာ္သူ႕ကုိ ၾကည့္လုိက္ေတာ့ သူက ကြ်န္ေတာ္ လုပ္သမွ် လုိက္ၾကည့္ေနတာနဲ႕ ၾကံဳတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခ်က္ ျပံဳးျပလုိက္တယ္။

မဟုတ္ပါဘူး ကုိေအာင္ရာ။ ငါက သစ္ပုပ္ပင္ေအာက္မွာ ခနထုိင္ေနတာပါ။
ေက်ာင္းအပ္တာက အကုန္အဆင္ေျပပါတယ္။ မင္းတုိ႕ေရာ။ ဟုိေကာင္ စုိင္းလင္းထြန္း မလာေသးဘူးလား။

ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ သူငယ္ခ်င္းအုပ္စုက ေလးေယာက္။ အကုန္လံုးက ငယ္သူငယ္ခ်င္းခ်ည္းမုိ႕ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ေတာ့ အေတာ္ခင္တြယ္မိၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ေရွ႕ေရာက္လာတဲ့ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ကုိ ကြ်န္ေတာ့္အက်င့္အတုိင္း ေျဖးေျဖးခ်င္း ေသာက္ရင္း ကုိကုိေအာင္၊ ပုိင္စုိး တုိ႕နဲ႕ ေရာက္တတ္ရာရာ ေျပာရင္း စုိင္းလင္းထြန္းအလာကုိ ေစာင့္ေနမိၾကတယ္။

ၾကက္သား မပါတဲ့ ထမင္းေၾကာ္တစ္ပြဲ။

ကြ်န္ေတာ့္မ်က္ေစာင္းထုိးက အသံေလးတစ္သံေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ ရုတ္တရက္လွမ္းၾကည့္ျဖစ္လုိက္ေတာ့ စားပြဲထုိးေလးကုိ လက္ညွိဳးေလးတစ္ေခ်ာင္းေထာင္ျပီး မွာေနတဲ့ လက္ကုိင္ပ၀ါ ေကာက္တဲ့ေကာင္မေလးကုိ ကြ်န္ေတာ္ေတြ႕လုိက္ရတယ္။ မွာပံုကလဲ ၾကက္သားမပါတဲ့ ထမင္းေၾကာ္တဲ့။ စားပြဲထုိးေလးက ဒါဆုိ ၀က္သားနဲ႕လားလုိ႕ ျပန္ေမးတာကုိ သူမက မဟုတ္ဘူးတဲ့ ၾကက္သားမပါတဲ့ ထမင္းေၾကာ္တဲ့။ စားပြဲထုိးေလးက ဒါဆုိ အသဲအျမစ္နဲ႕လား ၾကက္ဥနဲ႕လား ဆိတ္သားနဲ႕လား အသီးအရြက္နဲ႕လား စံုေနေအာင္ ေမးတာကုိ သူမက ေခါင္းေလးတစ္ခါခါနဲ႕ ၾကက္သားမပါတဲ့ ထမင္းေၾကာ္ပဲ မွာေနတယ္။ စားပြဲထုိးေလး အေတာ္ကုိ စိတ္ရွဳပ္ျပီး ငုိခ်င္ေနမွန္း သိသာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ သေဘာက်သြားမိတယ္။

ေနာက္ေတာ့ သူတုိ႕ ဘယ္လုိေျပလည္သြားမွန္းမသိပါဘူး။ စားပြဲထုိးေလးက သူမေရွ႕မွာ ထမင္းေၾကာ္တစ္ပန္းကန္လာခ်ေပးလုိက္တာကုိ ေတြ႕လုိက္ရတယ္။ သူမကေတာ့ ခပ္တည္တည္ပါပဲ။ ခ်ေပးတဲ့ ထမင္းေၾကာ္ကုိ ဟန္ေဆာင္ျခင္းကင္းစြာ စားေနတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကုိ မ်က္စိမလႊဲမိဘဲ ေငးမိသြားတယ္။ ဒါကုိ ရိပ္မိလုိက္တဲ့ ပုိင္စုိးက

အဲ့ဒါ ငါတုိ႕နဲ႕ ေမဂ်ာတူတဲ့ ေမလငယ္ ေလ။

ကြ်န္ေတာ္ ပုိင္စုိ္းကုိ ရုတ္တရက္လွည့္ၾကည့္မိလုိက္ေတာ့ ပုိင္စုိးက ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ျပံဳးစိစိနဲ႕ ၾကည့္ေနတာ ျမင္လုိက္ရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ နဲနဲေတာ့ ရွက္သြားမိတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ သူမကုိ စံပယ္လုိ႕ပဲ ရင္ထဲက တုိးတိတ္စြာ ေခၚလုိက္မိတယ္။ သူမပံုစံက စံပယ္တစ္ပြင့္ ေလအပင့္မွာ လြင့္ေမ်ာလာသလုိ ပရမ္းပတာဆန္တယ္။ ဒါေပမယ့္ လွပမွုနဲ႕ ၀ဲလြင့္မွုက သိပ္ဟန္ခ်က္ညီေတာ့ သစ္ပင္ေတြေတာင္ ခစားရမယ့္ ေလလြင့္စံပယ္ေလးေပါ့။ ကြ်န္ေတာ္ ျပံဳးလုိက္မိတယ္။
ေကာ္ဖီေတြေတာင္ ခ်ိဳကုန္ျပီ စံပယ္။


ဒီလုိနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ အတန္းေတြ စတက္က်ေတာ့ စံပယ္က အခန္းရဲ႕ ေရွ႕၊ ၀င္ေပါက္ရဲ႕ ေထာင့္ဆံုးမွာ ထုိင္သလုိ ကြ်န္ေတာ္က အခန္းရဲ႕ ေနာက္ အတြင္းပုိင္း ေထာင့္ဆုံုးမွာ ထုိင္ခဲ့မိတယ္။
ဟုိးအေနာက္ဆံုးကေန ဟုိးအေရွ႕ဆံုးကုိ လွမ္းၾကည့္ရတာ မသက္သာပါဘူး စံပယ္။ ေဘးေစာင္းေလးျမင္ေနရတဲ့ နင့္ရဲ႕မ်က္ေတာင္ေလးေတြ အပင့္က ေလအရူးမွာ ေ၀့လူးေနတဲ့ လိပ္ျပာေလးေတြလုိပါပဲလားစံပယ္။

ကြ်န္ေတာ္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကုိ စာအုပ္ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးမွာ ခ်ေရးလုိက္မိတယ္။

ေလအရူး ေႏြဦးနဲ႕
ငါ့ရင္ကုိ ၀င္ရုိက္
နင္ပုိင္စုိးသြားသလား
မိစံပယ္။

ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ေက်ာင္းစာသင္ႏွစ္ေတြ ကုန္ဆံုးသြားတဲ့အထိ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ စံပယ္ကုိ ကြ်န္ေတာ္ အေ၀းကေနပဲ လွမ္းေငးေနခဲ့မိတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ စံပယ္ကေတာ့ လန္းဆန္းစြာ ပြင့္အာလုိ႕ ပ်ားပတုန္းေတြေတာင္ ၀ုိင္းလည္လုိ႕။
ဥယ်ာဥ္မွဴးတစ္ေယာက္ရဲ႕ ျမတ္ႏုိးျခင္းနဲ႕ နင့္ကုိငါ ခ်စ္မိပါတယ္ စံပယ္။
ကြ်န္ေတာ့္အိမ္ေဘးမွာ စံပယ္ပင္ စုိက္ခဲ့မိတယ္။ ေက်ာင္းကျပန္လာတုိင္း ေရေလာင္းရင္း ကြ်န္ေတာ္ အိပ္မက္ေတြ မက္ခဲ့ရတယ္။ ပန္းပင္ေလးကေတာ့ အျပံဳးမပ်က္။

ငါ့ရဲ႕ ပန္းေတြလဲ ပြင့္ခဲ့ပါျပီ စံပယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြ တုိက္တြန္းခ်က္နဲ႕ ဖြင့္ေျပာဖုိ႕ၾကိဳးစားတုိင္း နင့္ရဲ႕ ေအးစက္စက္ မ်က္၀န္းတစ္စံုေၾကာင့္ ငါ့မွာ စကားလံုးတုိ႕ေပ်ာက္ဆံုး အသံတုိ႕ စြံအခဲ့ရတာ အၾကိမ္ၾကိမ္။ ဒီလုိနဲ႕ ငါလဲ ေနျမင့္လုိ႕ အရူးရင့္ခဲ့ရပါတယ္ စံပယ္။ ငါ့ရဲ႕ႏွလံုးသားမွာေတာ့ စံပယ္ရံုရဲ႕ အျမစ္တုိ႕ ရစ္တြယ္လုိ႕။

သီဟမ်ိဳးဆက္ .. နံနက္ျဖန္ ငါတုိ႕အိမ္မွာ ငါ ႏွုတ္ဆက္ပြဲလုပ္စရာရွိတယ္။ တစ္ခန္းလုံးကုိ
ဖိတ္တာ။ ငါ စင္ကာပူကုိ ပညာေတာ္သင္သြားေတာ့မွာမုိ႕။ နင္လာျဖစ္ေအာင္လာပါ။

ကြ်န္ေတာ့္ေရွ႕ကုိ ဖိတ္စာတစ္ခုေရာက္လာတယ္။ ေျပာျပီးလွည့္ထြက္သြားတဲ့ စံပယ္ .. ကြ်န္ေတာ့္နန္းကုိေတာင္ ကြန္းခုိမသြားခဲ့ပါဘူး။ ေရွ႕မွာေရာက္ေနတဲ့ စာအိတ္အျပာေလးထဲက ဖိတ္စာဆုိတာခ်ည္းကုိ ကြ်န္ေတာ္မုန္းလုိက္မိခ်င္ပါတယ္ စံပယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ႏွလံုးသားကုိ ကားစင္တင္ဖုိ႕ ေၾကျငာလုိက္တဲ့စာလုိပါပဲ။
နင့္ႏွလံုးသားထဲ ငါခနေလာက္ ၀င္ေနပါရေစလားစံပယ္။ ဟုိးခပ္ေ၀းေ၀းမွာက်ေနတဲ့ စံပယ္ေတြကုိ ဖြဲ႕သီလုိ႕ နင့္ႏွလံုးသားမွာ ပန္ေပးၾကည့္ခ်င္ခဲ့မိတယ္။

အဲ့ဒီေန႕က ကြ်န္ေတာ္ ပုိင္စုိးနဲ႕အတူ စံပယ့္အတြက္ လက္ေဆာင္အျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ကုိယ္တုိင္ ကြ်န္ေတာ္စုိက္ထားခဲ့ရတဲ့ စံပယ္ပင္က စံပယ္ပြင့္ေလးေတြကုိ ခူးလုိ႕ သီကံုးထားရတဲ့ စံပယ္ပန္းကံုးေတြနဲ႕ အတူ ကြ်န္ေတာ့္ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ စံပယ့္ဆီ ပုိ႕ေပးလုိက္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ မသြားေတာ့ပါဘူး။

မခမ္းနားခ်င္ ေနပါေစ ငါ့က်ဆံုးခန္းမွာ အလြမ္းအေၾကာင္း ေလသံမွကုိ မဟခ်င္ခဲ့မိပါဘူး။ ဒီလုိနဲ႕ ေႏြဦးမွာ ေလရူးနဲ႕အတူ ၀င္ေရာက္အျမစ္တြယ္ခဲ့တဲ့ စံပယ္ဆုိတဲ့ပန္းတစ္ပြင့္ ေ၀းလြင့္လုိ႕ သြားေတာ့မွာလားစံပယ္။ ငါ့ေကာင္းကင္မွာေတာ့ အစိမ္းရင့္ရင့္ျဖာလုိ႕။

(တကယ္ပါေကာင္မေလးရယ္)
နင္မခ်စ္တတ္လုိ႕
ရူးတယ္ပဲဆုိဆုိ
(ငါက)
မခ်စ္ရက္ေလာက္ေအာင္ကုိ
ခ်စ္တတ္ခဲ့ဖူးတယ္။

19 comments:

ရြက္လြင့္ျခင္း said...

အေရးအသားေကာင္းပါတယ္ ညီမေဇာ္
မဖတ္ရတာ ၾကာေတာ့ လက္တက္လာၿပီလို ့ ထင္တယ္
အားေပးလွ်က္ပါ

Yu Ya said...

မခ်စ္ရက္ေလာက္ေအာင္ကို
ခ်စ္တတ္ခဲ့ဖူးတယ္။

အဲဒီစာသားေလး ၾကိဳက္သြားတယ္ေဇာ္ေရ..

yu ya

လင္းၾကယ္ျဖဴ said...

ေကာင္မေလး...
ေကာင္မေလး...တဲ့..
ေကာင္းတယ္..ဆက္ဆြဲ

ေနေဒးသစ္ said...

ေပါ့ေပါ့ေလးမဟုတ္ဘူး ဆိုတာ သိေပမယ့္
ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ေတြးၿပီး ဖတ္ခဲ့တာ ..
ဒါေပမယ့္ အဆံုးသတ္မွာေတာ့
အျပံဳး တစ္ခ်ိဳ႕ေတာင္ အသက္မဆက္ႏိုင္ေတာ့ဘူး ..

ေဇာ္ေရ ..
အခ်စ္အေၾကာင္း သီဖြဲ႕ ျပတဲ့ အိမ္ေတြထဲမွာေတာ့
ေဇာ့္အိမ္က အံ့မခန္းပါပဲ ..

ေနေဒးသစ္။

yangonthar said...

ညီေဇာ္ေရ
ေကာင္းတယ္ကြာ
စာသားေလးေတြက ဖူးစသစ္စ
ပန္းေလးေတြလုိ အႏုအရြအလွအပေတြနဲ ့
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ
ကုိရန္ကုန္ :D

၀သန္မိုး said...

ငါ့ညီမ ကလည္း တယ္ဟုတ္ပါလား
အေရးအသားေတြ က ဖူးသစ္လွပ ႏုရြ
ေနတာပဲ
ဆက္ေရး ညီမေဇာ္ေရ အားေပးေနမယ္

ခင္တဲ့
အကို၀သန္မိုး(မိုးမိုး)

ကိုလူေထြး said...

က်ေနာ္က်ေနာ္ေျပာတတ္တဲ့ေဇာ့္ကို တခါတေလ ေယာက္်ားေလးလို ျမင္လာတယ္...

းဝ)

ဝက္ဝံေလး said...

ေအာက္ဆံုးက ကဗ်ာေလးက ကုိယ္တုိင္ေရးတာလားဟင္ အရမ္းေကာင္းတယ္ အဲဒါေလး ၾကိဳက္တယ္ ကူးမလို႔ဟာကုိ ကူးလို႔ရဘူးေနာ္ ေဇာ္ ဟုတ္လား
ထားပါေလ အကုန္လံုး ဖတ္သြားတယ္သိလား

မိုးစက္အိမ္ said...

အလိုလုပ္နဲ.ေလ ငေဇာ္ရ အင္တာနက္ေခတ္ေလဟာ
စင္ကာပူလည္း ဘာၿဖစ္လည္း အြန္လိုင္းတက္ခိုင္းလိုက္ :)

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

လိုက္သြားလို႔ လြယ္ပါတယ္လို႔ ရုပ္၀တၳဳဆန္ဆန္ မေျပာခ်င္ဘူး....။
ဒါဟာ လွပတဲ့ ကဗ်ာေလးတပုဒ္ မဟုတ္လား။
စိတ္ႏွလံုးသားနဲ႔ပဲ ခံစားေပးလိုက္တယ္။

ထိထိရွရွနဲ႔ ေရးတာေကာင္းတယ္။

Anonymous said...

ေရးထားတာေလးေကာင္းတယ္ စံပယ္.. အဲ... မေဇာ္ေရ။

Anonymous said...

အလြမ္းဒါဏ္ခံရိွပါတယ္ဆိုေနမွ။
ေဇာ္ေဇာ္ေရ ေကာင္းတယ္ဗ်သိလား။
အားေပးေနမယ္။ ကိုယ္တိုင္စင္ေပၚမွာ ကျပခြင့္
မရေပမယ့္လဲ စင္ေအာက္ကေနလက္ခုပ္တီးျပီး
အားေပးေနမယ္ေနာ္။ ဘာလို့လဲဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ဘေလာ့ကေန အနားယူလို္က္လို့ပါ။

Anonymous said...

ဟင့္...ေသၿပီဆရာေပါ ခုေလာက္ဆုိ ေကာင္မေလးက စလုံးမွာ ကဲေနေလာက္ၿပီ အဟိ

jr.lwinoo said...

ေဇာ္ေရ..
၀တၳဳေတြအျမဲလာဖတ္ျဖစ္ပါတယ္။
ေဒၚေလးဂ်ဴ

သားၾကီး said...

ေကာ္ဖီေတြေတာင္ခ်ိဳကုန္ျပီစပယ္ေရ ႏွိပ္ဟ :)
ခုေတာ့လည္းခ်စ္ေကာင္းလိုေကာ္ဖီေတြခါးကုန္
ျပီထင္ပ ..။
စံပယ္ေတြပ်ိဳးလို႕သာေစာင့္ေနရစ္ပါေလ
တေန႔ေန႔ေတာ့.....။

မယ္႔ကိုး said...

ဒီလိုေယာက္်ားေလးဖက္က သဘာဝက်က်လွလွပပ ေရးႏိုင္တဲ႔ ညီမေလးကို သိပ္အားက်တယ္။
အားေပးၿမဲေနာ္ ညီမေလး...

ဂ်ရတ္ said...

ဟဲဟဲ...........

ေကာင္းပါတယ္ဗ်ာ ...စာသားလွလွေလးေတြ ဒီထက္ေရးႏိုင္ပါေစ...ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေကာင္မေလးေတြကိုေၿပာဖို ့
ေတာ္ကီ ( ၂ ) ေၾကာင္းေလာက္ အသည္းအသန္ အလြတ္က်က္သြား
ပါတယ္....

မိုးခါး said...

မခ်စ္ရက္ေလာက္ေအာင္ကို ခ်စ္တတ္ခဲ့ဘူးတယ္ ..
မိုက္တယ္ .. း) ၀မ္းေတာင္ နည္းသြားတယ္

ဧရာ၀တီသား said...

မခမ္းနားခ်င္ ေနပါေစ ငါ႔က်ဆံုးခန္းမွာ အလြမ္းအေၾကာင္း ေလသံမွကို မဟခ်င္ခဲ႔မိပါဘူး။

သိပ္ေကာင္းတဲ႔ စာသားေလး ပါလား ညီေရ။ ခံစားရပါလားကြယ္။ ကိုေလးကလည္း အသည္းကြဲ တဲ႔ အေၾကာင္းဆို တယ္ဖတ္ခ်င္တာ မဟုတ္ဘူး။ အခုေတာ႔ ဖတ္မိျပီး ခံစားရျပန္ျပီ။ :(